اخبار داغ

بازیکنان سایپا پس از پیروزی مقابل استقلال چه گفتند؟

مالکی: گلم را به خدا تقدیم می‌کنم/ اکبرمنادی: قهرمان ۲دوره آسیا را شکست دادیم

مالکی: گلم را به خدا تقدیم می‌کنم/ اکبرمنادی: قهرمان ۲دوره آسیا را شکست دادیم
بازیکنان سایپا پس از پیروزی مقابل تیم استقلال به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین مالکی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال هم امسال با محمود فکری تیم خوبی است که نتایج خیلی خوبی هم گرفته. تیم ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسبت به سال قبل سایپا متفاوتی ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تمام بچه‌ها تلاش کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.
,
هافبک تیم سایپا درباره شادی گل خود توضیح داد: گل خود را همیشه به خدا تقدیم می‌کنم زیرا هرچه دارم از او است و پس از آن هم گل را به روح دایی عزیزم تقدیم می‌کنم.
,
مالکی درباره تحت فشار بودن تیم سایپا در نیمه دوم گفت: طبیعی بود زیرا ما نیاز به برد داشتیم. استقلال هم تیم بزرگی است و هر تیم در آزادی جلو بیفتد، عغقب نشینی می‌کند تا این گل را حفظ کند.
,
وی درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: خوب بود و مشکل خاصی نداشت.
,
 
,
اکبرمنادی پس از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: خداراشکر توانستیم با یک بازی منطقی برنده باشیم. خوب بازی کردیم. قهرمان دو دوره آسیا و پرافتخارترین تیم ایران را شکست دادیم.
,
دروازه‌بان سایپا در مورد مهارهای تماشایی مقابل استقلال و ضربات مهدی قائدی، عنوان کرد: وظیفه من این است که توپ‌ها را بگیرم و خداراشکر توانستم دروازه‌ام را بسته نگه دارم.
,
منادی در پاسخ به این سوال که آیا استقلالی است، اظهار داشت: من سایپایی هستم. در مورد استقلال واقعیت را گفتم. دو ستاره روی لباسشان است. دوبار قهرمان آسیا شده‌اند.
,
وی در مورد اینکه هم مقابل استقلال هم مقابل پرسپولیس درخشش داشته، گفت: خداراشکر.
,
 
,
رضا جعفری پس از پیروزی سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: در هفته‌های اخیر خیلی بدشانسی آوردیم. می‌توانستیم تقریبا بین رتبه‌های اول تا سوم جدول باشیم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید در خیلی از بازی‌ها دقیقه90 گل خوردیم. اما توانستیم فشاری که روی تیم ما بود را برداریم و به این برد مهم برسیم.
,
وی در مورد اینکه سایپا بعد از 8 سال استقلال را شکست داده، گفت: ما با علی دایی استقلال را برده بودیم. ولی در لیگ برتر نمی دانم. این آمار را نمی دانستم. ولی خداراشکر، این یک دستاورد مهم است. یک افتخار برای ابراهیم صادقی و تیم ما است . امیدوارم این روند برای تیمم ادامه داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه