اخبار داغ

در سرپل ذهاب صورت گرفت:

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با فرماندار سرپل ذهاب

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با فرماندار سرپل ذهاب
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان سرپل ذهاب دیدار و درخصوص برنامه های تامین اجتماعی در شهرستان گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، عصر امروز مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سفری یکروزه به شهرستان سرپل ذهاب با فرماندار شهرستان دیدار و درخصوص برنامه های تامین اجتماعی در این شهرستان گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

ارائه آمار و وضعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی، مقدمات احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان، ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش خدمات غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ از مهمترین مباحث مطرح شده در این گفتگو بود.

,

ایمان بیوس در حاشیه این دیدار در گفتگو باخبرنگار بازی دراز اظهارداشت: در شهرستان سرپل ذهاب تعداد ۹هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که یک جمعیت مناسب برای بیمه تامین اجتماعی است.

,

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: ما از شعبه تامین اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب انتظار داریم که با همکاری فرماندار شهرستان جمعیت بیمه شدگان را افزایش دهد.

,

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی در شرایط کرونایی از تهدید شیوع کرونا فرصت سازی کرده و زمینه انجام خدمات غیرحضوری را فراهم کرد.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه بابیان اینکه تامین اجتماعی ۹۶میلیون مراجعه کننده در کشور دارد ادامه داد: در تامین اجتماعی طرحی برای ارائه ۳۰ خدمت مختلف بصورت غیرحضوری تا پایان بهمن ماه به ۷۰میلیون جمعیت تحت پوشش مراجعه کننده ارائه شده که به طرح ۳۰۷۰ مشهور شده است.

,

بیوس تصریح کرد: اکنون بیش از ۲۰ خدمت به جامعه مخاطب تامین اجتماعی ارائه می شود و امیدواریم که این خدمات بیشتر و بهتر به مردم ارائه گردد.

,

نورالدین فرزادی پور در ادامه اظهار داشت: امروز میزبان مدیرکل تامین اجتماعی استان بودیم که از وضعیت بیمه شدگان شهرستان گزارشی ارائه دادند که قابل تقدیر است.

,

فرماندار سرپل ذهاب افزود: ما انتظار داریم باتوجه به جمعیت ثابت ۸۵هزار نفری شهرستان و جمعیت شناور آن، پوشش صنعت بیمه ای در شهرستان افزایش یافته و جمعیت آنها بیشتر شود.

,

وی تصریح کرد: شهرستان نیازمند احداث یک درمانگاه تامین اجتماعی است تا نیاز بیمه شدگان برای درمان مرتفع شود که قول مساعد دادند در خصوص احداث درمانگاه تامین اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند.

,

فرزادی پور بابیان اینکه در صنعت بیمه رقبای بخش خصوصی نیز فعالیت داشته و در حال توسعه هستند، افزود: تامین اجتماعی در این عرصه نیازمند رویکرد جدیدی برای توسعه صنعت بیمه است که امیدواریم باتلاش مضاعف این امر تحقق یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه