اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد؛

اختصاص سهمیه ۱۵ لیتری بنزین برای خانوارهای فاقد خودرو/ دولت باید پاسخگوی وضعیت بورس باشد

اختصاص سهمیه ۱۵ لیتری بنزین برای خانوارهای فاقد خودرو/ دولت باید پاسخگوی وضعیت بورس باشد
طاهری عضو کمیسیون تلفیق مجلس از اختصاص سهمیه 15 لیتری بنزین به هر یک از اعضای خانوارهای فاقد خودرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیمات جدید مجلس اظهار کرد: مجلس در نظر دارد برای خانوارهایی که خودرو ندارند، سهمیه بنزین اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برای این خانوارها به ازای هر نفر 15 لیتر بنزین اختصاص می‌یابد، ابراز کرد: مردم می‌توانند این بنزین را در قالب یک سامانه به فروش برسانند.

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمیع شدن یارانه نقدی نیز گفت: علاوه بر تجمیع شدن یارانه نقدی، مبلغ آن نیز در سال آینده مقداری افزایش پیدا خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش بیشتری خواهد داشت، عنوان کرد: امروز جلسه‌ای خواهیم داشت که به صورت قطعی در خصوص یارانه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

,

طاهری بیان کرد: احتمال این وجود دارد که برای 10 میلیون نفر از قشر پایین جامعه یک نوع یارانه پرداخت شود، برای قشرهای دیگر نیز نوع دیگری از یارانه پرداخت شود.

,

وی با اشاره به اظهارات دولتی‌ها در خصوص بورس خاطرنشان کرد: مجلس در جاهایی که مردم ضرر کردند، ورود کرده تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر اقتصاد و شخص رئیس جمهور باید پاسخگوی وضعیت بورس باشند، اظهار کرد: این آقایان مردم را به حضور در بورس تشویق کردند و باید اکنون پاسخگو باشند.

,

وی با بیان اینکه اظهارات دولتی‌ها در خصوص مجلس برای فرار از پاسخگویی است، افزود: چون مجلس نظارت را قوی تر کرده به آقایان برخورده و ناراحت شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه