اخبار داغ

برخی رشته‌های ورزشی یزد هنوز در کما به سر می‌برند

سردرگمی کُشتی استان یزد برای شروع فعالیت باشگاه‌ها

سردرگمی کُشتی استان یزد برای شروع فعالیت باشگاه‌ها
با توجه به وضعیت آبی کرونایی در برخی از شهرستان‌های استان یزد، هنوز فعالیت ورزش‌های مثل کشتی مشخص نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با قرار گرفتن رشته کشتی در گروه ورزش‌های پر برخورد و پر خطر، قریب به یک سال است که این رشته ورزشی در استان یزد شامل محدودیت‌های سخت گیرانه و اکثراً با تعطیلی کامل مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

پس از اعلام وضعیت آبی (بدون خطر) در استان، مجوز فعالیت باشگاه‌های کشتی شفاهاً صادر شد اما قبل از مکتوب شدن این مجوز دوباره وضعیت برخی از شهرستان‌های استان دچار تغییرات کرونایی شد که مانع از صادر شدن مجوز کتبی شده و کشتی استان را سردرگم کرده است.

,

پس از پیگیری‌های رئیس و دبیر هیئت کشتی استان یزد با اداره کل ورزش و جوانان و به گفته هاشمی معاون اداره کل ستاد کرونا، مجوز فعالیت را به‌صورت شفاهی اعلام کرده ولی بخشنامه مکتوبی ارائه نکرده و ما نیز فقط شفاهاً مجوز خواهیم داد.

,

سؤالی که ذهن مسئولین هیئت و مربیان کشتی استان را درگیر کرده این است که اگر خدای نکرده مشکلی برای کشتی‌گیری پیش بیاید آیا ابلاغ شفاهی جوابگوی خانواده کشتی‌گیر می‌باشد یا خیر؟

,

بدین سبب صدقی ریاست هیئت کشتی استان نیز به باشگاه‌های کشتی سراسر استان علی‌الخصوص شهرستان‌های با وضعیتی به‌جز آبی اعلام می‌دارد که همچنان احتیاط را رعایت کرده و طبق بخشنامه قبلی با محدودیت نفرات و صرفاً انجام حرکات انفرادی فعالیت خود را ادامه دهند تا ابلاغ فعالیتِ کامل به‌صورت کتبی به دست هیئت کشتی برسد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه