اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

وقتی اصلاح‌طلبان ناگهان مرد اخلاق شدند!/ چه کسانی حامی وزرای فحاش و نماینده قلدر بودند؟

وقتی اصلاح‌طلبان ناگهان مرد اخلاق شدند!/ چه کسانی حامی وزرای فحاش و نماینده قلدر بودند؟
توهین از جانب هر مسئولی به مردم قبیح و ناپسند است اما در این میان یک جریان سیاسی که همواره به دنبال جنجال آفرینی است فرصت را برای ماهی گیری از هیاهوی سیاسی مغتنم شمرده است؛ در حالی که موارد متعددی از توهین و حمایت از فحاشی در کارنامه این جریان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته فیلمی از مواجهه یک نماینده مجلس با سرباز راهور در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری را به همراه داشت؛ فیلمی از یک سرباز وظیفه که وقتی مانع ورود نماینده مجلس به خط ویژه شد با برخورد تند این نماینده رو به رو شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در فیلم منتشر شده سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی و افراد حاضر در فیلم مدعی بودند که نماینده مجلس و راننده اش برخورد زننده ای با سرباز داشته اند و حتی آقای نماینده به صورت مامور سیلی زده است.

,

پس از انتتشار این خبر سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در اظهارنظری گفت: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

,

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی نیز در این باره گفت: سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.

,

بلافاصله پس از این اظهار نظر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن واکنش به این اتفاق عنوان کرد: در برابر قانون همه مساوی هستند؛ مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و ‎اولین مدافع حقوق آنهاست.

,

قالیباف تاکید کرد: در حادثۀ اخیر، به محض شنیدن اولین گزارش‌ها، دستور بررسی دقیق ماوقع صادر شد؛ درصورت احراز تخلف، هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی وبرخورد قانونی خواهد کرد.

,

در ادامه نیز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شب گذشته به ریاست امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس تشکیل جلسه داد تا به قید فوریت برای احقاق حق یک سرباز وظیفه به مسئله رسیدگی کند.

,

بنابر این گزارش، در سوی دیگر ماجرا اما جریان سیاسی که از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم درپی دستاویز قرار دادن هر مسئله ای برای تخریب مجلس بود این ماجرا را بهانه ای کرد تا شاید از این رهاورد به اهداف از پیش طراحی شده خود برسد غافل از اینکه موارد پر تعدادی از بی اخلاقی های منصوبین به این جناح وجود دارد که جریات رسانه ای مذکور نه تنها در برابر آنها سکوت اختیار کرده بلکه در مواردی به شدت از این سوء رفتارها حمایت کرده است.

,

 

,

لات بازی در پاستور!

, لات بازی در پاستور!, لات بازی در پاستور!,

فروردین ماه سال 96 حیاط پاستور به رسم همیشه و بعد از جلسه هیات دولت میزبان وزرا بود تا به سوالات مختلف آنها درباره مسائل روز پاسخ دهند؛ اما در این روز یک اتفاق عجیب رخ داد.

,

عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی دولت، در حیاط نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما پیرامون مرجوعی بودن ایرباس خریداری شده توسط دولت، در واکنشی تند میکروفون را از دست وی گرفت و پرتاب کرد و در ادامه با الفاظی ناشایست خطاب به خبرنگار خانم صدا و سیما گفت: «یک جو عقل ندارید!»

,

این رفتار زننده و زشت هیچ گاه نه آخوندی را به عذرخواهی واداشت و نه پاسخی از جانب دولت و رسانه های اصلاح طلب حامی دولت به افکار عمومی داده شد.

,

 

,

, ,

 

,

کتک خوردن یک نوجوان 13 ساله از بخشدار گیلان

, کتک خوردن یک نوجوان 13 ساله از بخشدار گیلان, کتک خوردن یک نوجوان 13 ساله از بخشدار گیلان,

در ماجرایی دیگر در شهریور سال 95 پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند.

,

پس از خاتمه‌ی این غائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

,

این مقام دولتی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد تا پس از توبیخ وی در داخل خودرو او را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.

,

, ,

 

,

ضرب و شتم ارباب رجوع تا مرز بیهوشی به دست فرماندار تدبیر و امید

, ضرب و شتم ارباب رجوع تا مرز بیهوشی به دست فرماندار تدبیر و امید, ضرب و شتم ارباب رجوع تا مرز بیهوشی به دست فرماندار تدبیر و امید,

شهریار عباس آبادی، فرماندار شهرستان صحنه در اقدامی به دور از شان یک مقام دولتی به ضرب و شتم یک ارباب رجوع تا مرز بی هوشی اقدام کرده بود.

,

 

,

, ,

 

,

وی همچنین در اسفند 93 با یک مامور راهور در شهرستان صحنه برخورد فیزیکی کرده و اقدام به زدن سیلی به صورت وی نموده بود.

,

البته این عملکرد خشونت بار تنها بخشی از اقدامات فرماندار صحنه بوده زیرا وی در پرونده کاری خود کتک زدن یکی از مدیران مرکز بهداشت شهرستان صحنه و نیز کتک زدن مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل در این شهرستان را نیز به ثبت رسانده است.

,

 

,

کدام مجلس نشانه است؟

, کدام مجلس نشانه است؟, کدام مجلس نشانه است؟,

محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس دهم نیز در دوره نمایندگی سابقه فحاشی و توهین به 2 کارمند داشت که البته روزنامه اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی از نمایندگان اصلاح طلب همان دوره مجلس به خط درشت در صفحه اصلی روزنامه تیتر زد «درازهی بهانه است، اصل مجلس نشانه است!»

,

 

,

, ,

بنابر گزارش های وقت رسانه ها، ظاهرا درازهی برای حمایت از یک وارد کننده رانتی خودرو قصد ورود بدون ضابطه به داخل گمرک را داشته که با ممانعت کارمند حراست مواجه می شود.

,

در فیلم منتشر شده درازهی ضمن فحاشی به کارمند گمرک وی را تهدید می کند که با دخالت یکی از ارباب رجوع که از رفتار سخیف درازهی به خشم آمده، این نماینده مجلس از گمرک خارج شد.

,

اما نوع ورود رسانه های اصلاح طلب به ماجرای درازهی دقیقا از همان جنس ورود روزنامه اعتماد بود!

,

 

,

شهردار اصلاح طلبی که قاتل شد!

, شهردار اصلاح طلبی که قاتل شد!, شهردار اصلاح طلبی که قاتل شد!,

این موارد اما در میان جریان سیاسی اصلاح طلب تنها یک کفه ترازو است چرا که شاه بیت ماجراهای این جریان «محمدعلی نجفی» و قتل میترا استاد است!

,

وی که هیچ گاه مشخص نشد به چه دلیل اسلحه بدون مجوز به همراه داشته است در یک درگیری زناشویی و اختلافی که شاید در طول روز برای هزاران زن و مرد در یک خانواده رخ دهد، دست به قبضه سلاح برد و همسرش را به ضرب گلوله کشت.

,

اما این تنها روی سکه این قتل نبود؛ در شرایطی که رسانه های جریان رقیب تلاش می کردند با دید اخلاقی به موضوع نگاه کنند، برخی رسانه های اصلاح طلب تلاش کردند که ضمن مرموز کردن ماجرا، میترا استاد را عامل دستگاه های امنیتی و حتی در اقدامی شنیع وی را پرستو و ... خطاب کنند.

,

 

,

, ,

 

,

فحاشی علی مطهری در بهارستان!

, فحاشی علی مطهری در بهارستان!, فحاشی علی مطهری در بهارستان!,

علی مطهری نماینده اسبق مجلس که همواره مواضعیش نزدیک و منطبق بر مواضع اصلاح طلبان است در یکی از نشست های علنی مجلس هشتم خطاب به کوچک زاده از لفظی شنیع استفاده کرد.

,

نوار مکالمه ضبط شده مجلس اینگونه ماجرای فحاشی مطهری را روایت می کرد: به کوچک زاده گفتم کوچک اوف! بنشین! (خطاب به کوچک زاده که در مقابل جایگاه قصد پاسخ به اظهارات مطهری را دارد) بتمرگ! پ...ز!

,

اما در کوران فتنه 88 و زمانی که علی مطهری به صف موافقان جریان فتنه پیوسته بود، هیچ کدام از رسانه های اصلاح طلب نگران زوال اخلاق نشدند!

,

, ,

 

,

وزیری که نماینده مردم را بی شعور خواند

, وزیری که نماینده مردم را بی شعور خواند, وزیری که نماینده مردم را بی شعور خواند,

سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت دهم و یازدهم نیز در کسوت وزیر بهداشت در یکی از سفرهایش به استان ایلام خاطره ای به یادماندنی برای مردم این استان برجا گذاشت!

,

در حالی که برخی مسئولان محلی و مردم در حال بیان مشکلات منطقه خود بودند، وزیر بهداشت خطاب به فرمانده بدره که سعی داشت مطالبات مردم را از وزیر بهداشت طلب کند و خود را نماینده مردم معرفی کرد، گفت: غلط کردی که نماینده مردمی، اگر گذاشتم یک روز بمانی اینجا بی شعور!

,

, ,

وزیر بهداشت دولت یازدهم در پایان این بازدید کوتاه و پرتنش با تهدید فرد منتقد به عزل به همراه سایر مسئولان همراه از جمله استاندار ایلام شهرستان بدره را بدون هیچ مصوبه یا وعده مشخصی ترک کرد.

,

 

,

وقتی استاندار خوزستان پیرمرد سیل زده خوزستانی را ضد نظام و بی تربیت خواند

, وقتی استاندار خوزستان پیرمرد سیل زده خوزستانی را ضد نظام و بی تربیت خواند , وقتی استاندار خوزستان پیرمرد سیل زده خوزستانی را ضد نظام و بی تربیت خواند ,

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در جریان وقوع سیل سال 98 در این استان در مواجهه با یکی از مردم سیل زده این استان در رفتاری توهین آمیز به پیرمردی که درخواست رسیدگی به وضعیت نابسامان مردم سیل زده را داشت گفت: « حرف بی‌ربط نزن.آدم مخالف نظام بی‌تربیت.» و سپس به او می‌گوید: «برو بیرون!»

,

اینها البته گوشه ای از عملکرد چهره های منتسب به جریان سیاسی است که از شب گذشته هیاهوی رسانه ای آفریدند، این جریان نشان داده از هیاهویی سازی بیشترین استفاده را می برد.

,

اصلاح طلبان؛ بی اخلاق با پوزیشن اخلاق!

, اصلاح طلبان؛ بی اخلاق با پوزیشن اخلاق!, اصلاح طلبان؛ بی اخلاق با پوزیشن اخلاق!,

در دورانی که مجلس در حال رسیدگی به بحران هایی است که وظیفه دولت است اما جریان سیاسی اصلاح طلب برای تحت الشعاء قرار دادن همه چیز حتی تلاش در محو مواضع انقلابی در مسئله اخیر داشته و تنها به هیاهوی رسانه ای متوسل شده است.

,

توهین از جانب هر مسئولی به مردم قبیح و ناپسند است و در خصوص سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور نیز باید هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به طور قاطع ورود کرده و گزارش آن را به مردم ارائه دهد چرا که این میدان، میدان آزمون مجلس انقلابی است.

,

در سوی دیگر میدان جریان حامی دولت و اصلاح طلبان هستند که در نمونه های بالا نه تنها حاضر به پذیرش مسئولیت خطای افراد نزدیک به جریان خود و محکوم کردن آن نیستند، بلکه از چهره های مذکور حمایت هم می کنند!

,

نکته قابل تامل تر اینکه به محض وقوع چنین حوادثی در اردوگاه رقیب، ناگهان همین جریان با پوزیشن اخلاق مداری و حمایت از حقوق مظلومان وارد صحنه شده و تلاش می کند تا مطامع سیاسی خود را به دست آورد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه