اخبار داغ

مرگ یک آمریکایی دیگر ساعاتی بعد از دریافت واکسن آمریکایی

مرگ یک آمریکایی دیگر ساعاتی بعد از دریافت واکسن آمریکایی
اداره کلانتری شهرستان «پلاسر» در کالیفرنیا بدون ارائه جزئیات، اعلام کرد یکی از ساکنان این ایالت ساعاتی بعد از دریافت یکی از واکسن‌های آمریکایی کرونا جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش رسانه‌های آمریکایی، یکی از ساکنان کالیفرنیا تنها ساعاتی بعد از دریافت واکسن کرونا جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اداره کلانتری شهرستان «پلاسر» در پستی در فیس‌بوک مرگ این فرد را اعلام کرد و گفت تحقیقاتی در این خصوص در جریان است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
,
 
,
طبق گزارش روزنامه «نیویورک پست»، آزمایش کرونای این فرد در ماه دسامبر مثبت شده بود و تنها ساعاتی قبل از مرگش در ۲۱ ژانویه، واکسن دریافت کرده بود. در این گزارش گفته نشده که وی کدام یک از دو واکسن آمریکایی که به طور گستره در این کشور در حال تزریق است را استفاده کرده بود.
,
 
,
کلانتری پلاسر افزود: چند آژانس محلی، ایالتی و فدرال به طور فعال در حال بررسی این مورد هستند؛ هر گزارشی درباره علت مرگ عجولانه است تا زمانی که نتیجه تحقیقات روشن شود. با خانواده فرد متوفی ابراز همدردی می‌کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
قرار است روز دوشنبه برای روشن شدن علت مرگ کالبدشکافی انجام شود.
,
 
,
اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر آنکه آمار و ارقامی که از میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ارائه شده، نشان می‌دهد که در هر دقیقه، سه آمریکایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهد و حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی‌ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در برخی از نقاط این کشور شده است.
,
 
,
دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مُدرنا» تأییدیه واکسن‌های ضد کرونایی خود را دریافت و میلیون‌ها دوز از آن‌ها را در سراسر ایالات متحده و کشور‌های دیگر از جمله انگلیس توزیع کرده‌اند.
,
 
,
با اینحال، بر اساس گزارش‌هایی که در سامانه فدرال «گزارش عوارض جانبی واکسن» در آمریکا ثبت شده، ۵۵ نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن‌های فایزر یا مدرنا جان باخته‌اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده حیات شده‌اند.
,
علاوه بر آمریکا، تاکنون کشورهای متعددی بروز عوارض جانبی پس از دریافت واکسن فایزر را گزارش کرده‌اند.
,
 
,
پیش‌تر روزنامه «دیلی میل» نوشته بود، طبق نتایج یک نظرسنجی در آمریکا، ۶۰ درصد کارکنان یک مرکز نگه‌داری سالمندان در ایالت اوهایو، حدود نیمی از کارکنان بخش بهداشت یکی از مناطق کالیفرنیا و ۴۰ درصد از پرستاران شهر لس آنجلس از دریافت واکسن کرونا امتناع کرده‌اند.
,
 
,
شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند از عوارض جانبی خطرناک دریافت این واکسن نگران هستند و نمی‌خواهند با آن‌ها مانند موش آزمایشگاهی رفتار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه