اخبار داغ

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد مطرح کرد؛

مطالبات بیش از 6 میلیاردی شرکت برق از مشترکین اسدآبادی

مطالبات بیش از 6 میلیاردی شرکت برق از مشترکین اسدآبادی
نورالدین مرادیان‌عاشور مطالبات شرکت برق را از مشترکین 6 میلیارد و 100 میلیون تومان خواند و گفت: از این میزان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به مشترکین خانگی و مابقی از سایر مشترکین صنعتی، عمومی و اداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، نورالدین مرادیان‌عاشور، رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وجود 40 هزار مشترک برق در اسدآباد، اظهار کرد: از این تعداد 8 هزار اشتراک در بخش خانگی و مابقی در بخش‌های صنعتی، عمومی، کشاورزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی مطالبات شرکت برق را از مشترکین 6 میلیارد و 100 میلیون تومان خواند و گفت: ازاین میزان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به مشترکین خانگی و مابقی از سایر مشترکین صنعتی، عمومی و اداری است.

,

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد با اشاره به خاموشی اخیر برق در کشور، گفت: نیم درصد از برق بخش صنعتی خاموشی داشتیم تا سهم مشترکین برق خانگی تأمین و قطعی نداشته باشیم.

,

وی با اشاره به طرح رایگان شدن برق برای مشترکین کم مصرف، گفت: این طرح تشویقی مربوط به مشترکینی است که از آذر تا اواسط اسفندماه در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

,

مرادیان‌عاشور با بیان اینکه مردم چندان در مصرف برق صرفه جویی نمی‌کنند، تصریح کرد: در تابستان امسال 850 میلیون تومان تخفیف در تعرفه‌ها در راستای صرفه جویی در مصرف برق داده شد که این مهم بیشتر در بخش کشاورزی و صنعتی بوده است.

,

وی با اشاره به افزایش مصرف برق خانگی در ایام کرونا، خاطرنشان کرد: اسدآباد در زمینه مصرف برق نسبت به میانگین استانی به یک میزان است.

,

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال تقریبا 25 کیلومتر کابل خودنگهدار تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: پیگیر هستیم که تمام خطوط برق را طرح کابل خودنگهدار انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه