اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

سیاست آمریکا با تغییر یک رییس جمهور تغییر نمی کند

سیاست آمریکا با تغییر یک رییس جمهور تغییر نمی کند
بازماندگان با بیان اینکه آمریکا سیاستش نسبت به ایران اسلامی با تغییر یک رییس جمهور که ترامپ برود و بایدن بیاید تغییر نمی کند، گفت: تجربه ثابت کرده، هیچکدام از این دو حزب حاکم بر جامعه آمریکایی که بر سرکار بودند چه دموکرات ها و چه جمهوری خواه ها هیچ خیری به ما نرسانده اند و نخواهند رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه آمریکا سیاستش نسبت به ایران اسلامی با تغییر یک رییس جمهور که ترامپ برود و بایدن بیاید تغییر نمی کند، اظهار کرد:  تجربه ثابت کرده، هیچکدام از این دو حزب حاکم بر جامعه آمریکایی که بر سرکار بودند چه دموکرات ها و چه جمهوری خواه ها هیچ خیری به ما نرسانده اند و نخواهند رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه آمریکایی ها دائما شرارتشان متوجه ملت ما بوده است، گفت: تاریخ ثابت کرد که هر ملتی که خود را به آمریکا فروخت نیست و نابود و از هم پاشید؛ ما که در برابر زورگویی های آمریکا ایستاده گی کردیم عزتمند و سربلند شدیم.

,

بازماندگان افزود: ما باید عقلانی برخورد کنیم و گول تبلیغات آمریکا زده ها را نخوریم و گوش به فرمان امام المسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی باشیم تا از شر دسیسه ها و نقشه های شوم این شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در امان باشیم.

,

وی با بیان اینکه همه مذاهب موجود در کشور از آمریکا بیزار هستند، عنوان کرد: دو بال اسلام (شیعه و سنی) در جامعه با اتحاد زندگی می کنند و برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور گام های استواری را بر می دارند و هیچ نیازی به دخالت کشورهای بیگانه ندارند.

,

امام جمعه اهل سنت بندر پل آمریکا را کشوری رو به افول خواند و خاطرنشان کرد: هرج و مرج های داخلی به وجود آمده درون کشور آمریکا نشان از پایان یافتن عمر این دولت استکبار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه