اخبار داغ

بررسی بودجه در صحن علنی مجلس یک هفته به تأخیر افتاد

بررسی بودجه در صحن علنی مجلس یک هفته به تأخیر افتاد
عضو هیأت رئیسه مجلس از تأخیر یک‌هفته‌ای در رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 در صحن علنی مجلس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به طولانی شدن زمان بررسی لایحه بودجه سال 1400 در کمیسیون تلفیق، رسیدگی به این لایحه در صحن علنی مجلس یک هفته به تأخیر افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: طبق برنامه قبلی بنا بود تا کار بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق در روز پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه به پایان برسد و پس از بارگذاری مصوبه کمیسیون تلفیق در روز 3 بهمن، نمایندگان 10 روز فرصت داشته باشند پیشنهادات خود را ارائه دهند. 

,

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: طبق آئین‌نامه مجلس پس از فرصت 10 روزه نمایندگان برای ارائه پیشنهادات بنا بود تا کار بررسی لایحه بودجه در روز دوشنبه 13 بهمن ماه در صحن علنی مجلس آغاز شود.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: با توجه به طولانی شدن زمان بررسی بودجه در تلفیق، فرصت نمایندگان برای ارائه پیشنهادات از روز 6 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا روز 16 بهمن ادامه خواهد داشت که با توجه به اینکه 16بهمن روز پنج‌شنبه است و مجلس در این روز جلسه علنی ندارد، کار بررسی لایحه بودجه از هفته بعد از آن در صحن مجلس آغاز خواهد شد.

,

وی افزود: تاخیر در بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس به معنای عدم برگزاری جلسات علنی صحن در هفته آینده نیست و مجلس هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه