اخبار داغ

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»/ جلسه آنلاین نیست

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»/ جلسه آنلاین نیست
نشست رسانه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر چهارشنبه ۸ بهمن به صورت حضوری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارشنبه ۸ بهمن ماه نشست رسانه ای دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به منظور تشریح برنامه های این رویداد در تالار رودکی برگزار می شود. طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برگزاری این رویداد آنلاین نخواهد بود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری برپا خواهد شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر برای دعوت از اهالی رسانه آمده است:

,

«سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر امسال متفاوت‌تر از هر سال با لحاظ کردن شرایط تحمیل شده ناشی از شیوع ویروس کرونا از ۱۱ تا ۲۰ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

,

 این رویداد اگرچه از میزبانی اهالی رسانه به گستردگی سال های گذشته  معذور است اما همچنان مفتخر است با تمهیداتی که به اطلاع شما عزیزان رسید پذیرای حضور دلنشین و دلگرم کننده‌تان باشد.

,

به منظور تشریح برنامه‌ها و جزییات این رویداد نشست رسانه‌ای دبیر محترم جشنواره (حسین مسافرآستانه) برگزار می‌شود. همچنین در این برنامه از پوستر این دوره از جشنواره نیز رونمایی خواهد شد.

,

بدین وسیله از شما یا نماینده آن رسانه وزین دعوت می‌شود در این برنامه حضور به هم رسانید. به جهت حفظ سلامت شما عزیز گرانقدر خواهشمندیم نام و قطعیت حضور خبرنگار، عکاس، گروه تصویری خود را به شماره تماس ۰۹۳۶۶۲۶۸۲۳۲ خانم هانیه سفری اطلاع دهید.

,

لازم به توضیح است مکان این رویداد با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعیین شده است.

,

زمان و مکان: چهارشنبه ۸ بهمن/ تالار رودکی/ ساعت ۱۰:۳۰ صبح

,

سیدمحسن حسن زاده، مدیر روابط عمومی سی‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه