اخبار داغ

آثارِ بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی داوری شد

آثارِ بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی داوری شد
محصولات رسیده به بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از فرزانه بابایی، امیرحسن سلام‌زاده و سیما مهدی‌زاده‌تهرانی ۲۲۰ محصول را بررسی و تعداد ۱۵۸ اثر را برای داوری نهایی انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی,

داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شامل نعیم تدین، سعید باباوند، غلامرضا دیزجی، علی مهری و مجید قادری ۱۵۸ محصول را در ۱۳ بخش مورد ارزیابی قرار دادند.

,

اسباب‌بازی‌های ایرانی در بخش‌های بهترین بسته‌بندی، بهترین تصویرسازی و شخصیت‌پردازی، برترین کیفیت تولید (در شش بخش اسباب‌بازی‌های فلزی، پلاستیکی و پلیمری، چوبی، کاغذی و مقوایی، پارچه‌ی و ترکیبی) و برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی در پنج دسته فکر و ذهن، حسی و حرکتی، مهارتی و آموزشی، شبیه‌سازی دنیای واقعی، سازه‌ها و جورچین‌ها از سوی داوران بررسی شد.

,

سیدحسین خادم‌حسینی نایب رییس شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی به عنوان ناظر داوری بخش رقابتی این جشنواره حضور داشت.

,

آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی مسئول کمیته رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی درباره تفاوت‌های این بخش نسبت به سال گذشته گفت: امسال فقط محصولات تولید شده مورد قدردانی قرار خواهند گرفت و کیفیت تولید در اولویت این بخش است و بخش طراحی ایده اسباب‌بازی‌ها در رویداد ملی ایده‌آزاد بررسی خواهد شد.

,

وی در ادامه به کیفیت محصولات رسیده به دبیرخانه جشنواره اشاره و مطرح کرد: محصولاتی که در بخش رقابتی وجود دارند، دارای درجه کیفی «الف» هستند و امسال بخش زیادی از محصولات ارسال شده از سوی طراحانِ ایرانی طراحی شده‌اند و بخش طراحی ایرانی پررونق بود که این امر نویدبخش رشد طراحی در صنعت اسباب‌بازی کشور است.

,

محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی نیز از کیفیت محصولات و همچنین تنوع تولیدات ایرانی نسبت به دوره‌های گذشته اظهار خوشحالی کرد و گفت: کیفیت تولید محصولات ارسالی به دبیرخانه در این دوره بسیار بالا و در بعضی از دسته‌ها کار داوری را برای هیات داوران دشوار کرده بود.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان صنعت اسباب‌بازی ایران هم‌زمان با گشایش ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در بهمن ۱۳۹۹ معرفی و در بخش‌های مختلف قدردانی خواهند شد.

,

دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تاکید کرد: امسال برای حمایت از طراحان و تولیدکنندگان عروسک‌های ایرانی، این بخش، جداگانه داوری و نتایج آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

حموله در پایان بیان کرد: در جشنواره ششم جوایز ویژه فرهنگی و علوم‌شناختی نیز به اسباب‌بازی‌های ارسالی این بخش‌ها تعلق خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه