اخبار داغ

سرپرست صمت لرستان:

۴۴ پرونده احتکار و گرانفروشی روغن در لرستان تشکیل شد

۴۴ پرونده احتکار و گرانفروشی روغن در لرستان تشکیل شد
رازانی گفت: 44 پرونده احتکار و گرانفروشی روغن طی دو ماه گذشته در لرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیار رازانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به وضعیت روغن در بازار و کمبودهایی که ایجاد شد، برنامه ریزی لازم برای توزیع روغن به اندازه کافی در سطح بازار در دستور کار قرار گرفت تا با توجه به نیاز استان، این میزان روغن تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون در فواصل مختلف چندین تن روغن در استان لرستان توزیع شده که آخرین مرحله ۳۷۰ تن روغن بوده که در شهرستانها و مرکز استان توزیع شد و در این راستا نظارت ها و بازرسی ها از بازار برای توزیع مناسب روغن انجام شده است.

,

سرپرست صمت لرستان تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در این شرایط اقدام به احتکار و یا گرانفروشی کرده بودند که مورد برخورد قرار گرفتند به طوری که طی آذر ماه ۳۱ پرونده گرانفروشی، احتکار و امتناع از توزیع روغن در استان به ارزش ۹۲۰ میلیون تومان تشکیل شد.

,

رازانی عنوان کرد: همچنین در دی ماه ۱۴ فقره پرونده در بخش روغن به ارزش هفت میلیون و ۸۸۵ هزار تومان تشکیل شده است؛ بازرسی در راستای توزیع روغن در بازار تشدید شده و با افرادی که قصد سودجویی و احتکار این کالای اساسی را داشته باشند به شدت برخورد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه