اخبار داغ

عملکرد هفته جاری لژیونرهای والیبال ایران در اروپا؛ درخشش سعادت و شریفی

عملکرد هفته جاری لژیونرهای والیبال ایران در اروپا؛ درخشش سعادت و شریفی
لژیونرهای والیبال ایران شب گذشته در میادین مختلف اروپا به میدان رفتند و بردیا سعادت با عملکرد درخشان خود، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم هلیلیه اسپور در لیگ ترکیه برابر فنرباغچه صدرنشین شکست خورد اما مرتضی شریفی ملی‌پوش ایرانی هلیلیه امتیازآورترینبازیکن این تیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم هلیلیه در چارچوب هفته بیست و چهارم سوپرلیگ ترکیه به مصاف فنرباغچه رفت و سه بر صفر بازی را واگذار کرد.

,

یاران شریفی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب شدند و با ۱۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفتند.

,

مرتضی شریفی در این دیدار ۱۴ پوئن شامل ۱۲ حمله و دو دفاع کسب کرد و عنوان امتیازآورترین بازیکن هلیلیه را در این مسابقه به دست آورد.

,

فنرباغچه نیز با این برد، ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند. سوپرلیگ والیبال ترکیه با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

,

همچنین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ والیبال بلژیک شب گذشته پیگیری شد و تیم گرین یارد ماسیک که دو لژیونر ایرانی را در اختیار دارد، با نتیجه سه بر دو هاسرود لووِن را شکست داد.

,

ماسیک در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف شد اما در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا با ۳۷ امتیاز همچنان صدرنشین جدول لیگ بلژیک بماند.

,

در این دیدار امیر حسین اسفندیار پنج امتیاز (۳ حمله و ۲ سرویس) و جواد‌ کریمی هم ۳ امتیاز(یک حمله و دو سرویس) برای گرین یارد ماسیک کسب کردند.

,

تیم هاسرود لووِن نیز با پذیرش این شکست و کسب یک امتیاز مسابقه، با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم لیگ بلژیک باقی ماند.

,

هفته هفدهم لیگ والیبال اسلوونی نیز شنبه شب پیگیری شد و تیم آچه‌ها والی موفق به شکست سه بر صفر میهمان خود هوچه شد.

,

امیرحسین توخته بازیکن ایرانی تیم آچه‌ها والی در این مسابقه به میدان نرفت اما یاران او در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند و با ۴۵ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ اسلوونی باقی ماندند.

,

آکو کریمی کمک مربی ایرانی آچه‌ها والی در این مسابقه روی نیمکت این تیم حضور داشت.

,

لیگ صربستان نیز شب گذشته شاهد برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم بود و تیم نیش که بردیا سعادت را در اختیار دارد سه بر صفر ریبنیکا را شکست داد.

,

نیش در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را از پیش رو برداشت تا با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

,

بردیا سعادت در این مسابقه با کسب ۲۰ امتیاز شامل ۱۲ حمله، سه دفاع و پنج سرویس، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آورد.

,

ریبنیکا به رغم پذیرش این شکست، با ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

,

شاگردان ولادیمیر آلکنو در تیم زنیت کازان نیز شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم لیگ روسیه میهمان زنیت سن‌پترزبورگ بودند و سه بر یک مغلوب این تیم شدند.

,

زنیت کازان در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا با ۳۷ امتیاز همچنان در رتبه چهارم باقی بمانند و زنیت سن‌پتزبورگ با ۴۲ امتیاز صدرنشین ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه