اخبار داغ

بیگی‌‎نژاد در گفت‌وگو با دانا:

ادبیات توهین آمیز را رئیس جمهور ۷ سال در کشور رایج کرد/ اهانت از جانب هیچ کس پذیرفتنی نیست

ادبیات توهین آمیز را رئیس جمهور ۷ سال در کشور رایج کرد/ اهانت از جانب هیچ کس پذیرفتنی نیست
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طی 7 سال گذشته توهینی نمانده که رئیس جمهور به مجلس و منتقدان نگفته باشد و در واقع نتیجه این توهین ها رواج چنین ادبیاتی در کشور است.
[

«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استفاده از ادبیات منقلی از سوی مهمان برنامه تلویزیونی، در واقع بازخورد برخی اظهارنظرهای مطرح شده از سوی خود رئیس جمهور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور اولین نفری بودند که ادبیات منقلی را در کشور مطرح کردند ادامه داد: آقای روحانی در پاسخ به منتقدین برجام گفتندمخالفین داخلی انگار یک منقلی در کنارشان است که می خواهند قطعنامه ها و برجام را داخل آن انداخته و به آتش بکشند.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ادبیات توهین آمیز را اولین بار خود رئیس جمهور استفاده کردند ادامه داد: کسانی که امروز نسبت به این ادبیات معترض هستند چرا زمانی که رئیس جمهور از ادبیات منقلی استفاده کرد سکوت کردند.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه آقای روحانی توهینی نبوده که بلد باشد و به منتقدین نگفته باشد تصریح کرد: توهین و تحقیری نمانده که رئیس جمهور به مجلس و منتقدان نگفته باشد؛ نتیجه این توهین ها همین می شود که در طول 7 سال رئیس جمهور به منتقدان توهین کرده، از هر دستی بدهیم از همان دست می گیریم.

,

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه توهین از سوی هیچ کس پسندیده نیست و هیچ فردی اجازه توهین به کسی ندارد گفت: طی سالهای گذشته آقای روحانی نسبت به منتقدان بی توجهی کرد و هیچ گاه حاضر نشد با منتقدان خود از نزدیک صحبت کرده و حرف آنها را از نزدیک بشنود.

,

وی با اشاره به اینکه حدود 200 نفر از نمایندگان از رئیس جمهور سوال داشتند ولی هیچ جوابی از سوی رئیس جمهور دریافت نکردیم تاکید کرد: یکی از مسئولان دولتی در مجلس بود که به  او گفتم نمایندگان سوال کننده به دنبال حاشیه نیستند، سوال داریم آقای رئیس جمهور وقت بگذارد در گروه های چند نفره با نمایندگان جلسه برگزار کرده و پاسخ سوالات را بدهد، تا هم الفتی بین مجلس و دولت پیش آمده و هم سوالات نمایندگان بی پاسخ نماند؛ این مقام دولتی به جای مساعدت با مجلس گفت اساسا این سوالات غلط است.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه وقتی رئیس جمهور پاسخگو نیست و هر توهینی را که بلد است نثار منتقدین می کند نمی توان از رواج چنین ادبیاتی به آسانی جلوگیری کرد، تصریح کرد: البته باید این نکته را مورد تاکید قرار داد که ما برخورد زشت و بی ادبانه را از هیچ کس قبول نمی کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه