اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

برخی از گروه‌های هنری با رعایت پروتکل‌ها مشغول فعالیت هستند/ صدور مجوز برای انجمن‌های ادبی

برخی از گروه‌های هنری با رعایت پروتکل‌ها مشغول فعالیت هستند/ صدور مجوز برای انجمن‌های ادبی
بهرام فاضلی در خصوص وضعیت فعالیت گروه‌های هنری در کرمانشاه گفت: در حال حاضر برخی از گروه‌های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام فاضلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیری جدی بر روی فعالیت فرهنگسراها گذاشت، اظهار داشت: اما فرهنگسراها به علت محدودیت‌های کرونایی فعالیت‌های خود را در فضای مجازی تداوم بخشیدند تا از ظرفیت فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: فرهنگسراها در این وضعیت تابع پروتکل ها عمل کردند و آنجا که علوم‌ پزشکی مجوز فعالیت را صادر نکرد هیچگونه فعالیتی صورت نگرفت.

وی خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر برخی از گروه های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند.

فاضلی ادامه داد: چون در وضعیت زرد قرار داریم مجوز انجمن های ادبی را هم صادر کردیم‌ تا با تعداد کمتر و مشروط به رعایت پروتکل ها فعالیت کنند.

وی به برگزاری کلاس های آموزشی فرهنگسراها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: آندسته از گروه های هنری که می توانند در فضای باز فعالیت کنند مثل تئاتر، در این شرایط مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر سینماها نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می کنند اما همین موضوع فاصله گذاری سبب شده مردم خیلی استقبال نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه