اخبار داغ

آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار سپاهان و فرازبام دهدشت اعلام شد

محرومیت 6 ماهه برای 2 هندبالیست و 3 ماهه یک بازیکن

محرومیت 6 ماهه برای 2 هندبالیست و 3 ماهه یک بازیکن
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال آرای خود را در خصوص اتفاقات دیدار دو تیم سپاهان و فراز بام خائیز دهدشت اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از برگزاری چندین جلسه و بررسی تمامی موارد و اتفاقات مورد بحث دیدار بین تیم های فراز بام خاییز دهدشت و سپاهان با حضور اعضا به موضوع شکایت تیم زغال سنگ طبس در خصوص مسائل به وجود آمده در این دیدار پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسات که با حضور نمایندگان حقوقی، دفتر امور مشترک فدراسیون ها و بازرسی وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا تشکیل شد، ضمن بررسی کلیه موارد و تماشای فیلم مسابقه، گزارش تخصصی کمیته فنی فدراسیون متشکل از جمعی از نخبگان و کارشناسان هندبال مورد بررسی قرار گرفت و برخی از بازیکنان و مربیان دو تیم جهت ارائه توضیحات احضار شدند و در نهایت این کمیته رای خود در خصوص موضوعات و اتفاقات این دیدار را اعلام کرد:

,

1- باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت و سپاهان به نظارت مستمر، پایدار و دقیق در رعایت اصول اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه توسط همه دست اندرکاران زیر مجموعه در رشته ورزشی هندبال ملزم گردیدند و در این خصوص تذکر کتبی داده شد.

,

2- مهرداد صمصامی بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت به شش ماه محرومیت قطعی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت 250 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

,

3- امیر احمدی، بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت به 6 ماه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

,

4- مجتبی حیدرپور، بازیکن تیم سپاهان نیز به سه ماه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی محکوم  شد.

,

5-  در سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال در بخش آقایان علی رغم اینکه قبلا و به موجب صورتجلسه فنی و قرعه کشی مسابقات مذبور قرار بر این بوده که سه تیم از هر گروه صعود نمایند، لیکن با عنایت به شرایط و اوضاع و احوال ترسیمی و با تامل به نظر صریح اعضای کارگروه فنی (خبرگان فنی) و نیز اعضای کمیته انضباطی در راستای احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق باشگاه زغال سنگ طبس، از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه