اخبار داغ

با رشد ۱۲۵۹۴ واحدی؛

شاخص بورس صعودی ماند/ ارزش معاملات بازار سهام از ۲۳ هزار میلیار تومان گذشت

شاخص بورس صعودی ماند/ ارزش معاملات بازار سهام از ۲۳ هزار میلیار تومان گذشت
شاخص بورس کل بورس در پایان معاملات امروز که دوباره عرضه‌ها افزایش داشت، با ۱۲ هزار و ۵۹۴ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات هم به بیش از ۲۳ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه پس از ریزش سریع دو هفته گذشته، از اواخر روز سه شنبه گذشته روند مثبت به خود گرفت و در روز چهارشنبه هفته پیش و شنبه (دیروز) با صعود همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاملات امروز یکشنبه با گرایش مثبت و افزایش تقاضا آغاز بکار کرد و اکثر نمادها دارای صف خرید بودند و شاخص هم به رشد بیش از ۲۵ هزار واحد هم دست یافته بود؛ اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها افزایش یافت و فشار فروش از رشد شاخص کاست؛ هر چند شاخص کل منفی نشد اما رشد آن به نصف کاهش یافت و شاخص هم‌وزن و فرابورس قرمزپوش شدند.
,
 
,
با عرضه شدن سهم‌های شاخص ساز و رنج‌های منفی در سهام، تابلوی بازار رنگ قرمز بر تن کرد و فشار فروش زیاد شد؛ اما مجددا رشد تقاضا خرید دوباره کمی فضای عمومی بازار بهبود یافت؛ بنظر می‌رسد سهامداران همچنان اسیر تصمیمات هیجانی هستند.
,
 
,
فعالان بازار منتظر روز سه‌شنبه هستند تا تکلیف استعفا حسن قالیباف اصل و تصمیم گیری در مورد رئیس جدید در شورای عالی بورس برای مشخص نیست.
,
 
,
معامله گران امروز بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل تغییر مالکیت بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون سهم بود. ارزش معاملات بازار سرمایه هم به بیش از ۲۳ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان رسید. معاملات خرد سهام در حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از  ۴۱۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۲ هزار و ۵۹۴ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۳۴ هزار و  ۶۶۵ واحد رسید اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۲۸۱۶ واحد افت به عدد ۴۳۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.
, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۲ هزار و ۵۹۴ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۳۴ هزار و  ۶۶۵ واحد رسید اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۲۸۱۶ واحد افت به عدد ۴۳۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس تهران بیش از ۱۷ میلیارد و ۲۰۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۷۰۶ هزار معامله و به ارزش ۱۵ هزار و ۶۵۱ واحد  میلیارد تومان رسید.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذارب تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشت. 
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم امروز با توجه به افزایش عرضه‌ها قرمزپوش بود و با ۱۴۹ واحد منفی به ۱۸ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم امروز با توجه به افزایش عرضه‌ها قرمزپوش بود و با ۱۴۹ واحد منفی به ۱۸ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۴۲۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۷۶۸ هزار معامله و به ارزش ۷۹۸۴ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو، ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات، پتروشیمی زاگرس با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل پلیمر آریا ساسول و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه