اخبار داغ

تجلیل از فعالان دانش‌آموزی فاطمیه در هرسین

تجلیل از فعالان دانش‌آموزی فاطمیه در هرسین
با حضور مسئولان شهرستان هرسین، مراسم تجلیل از فعالان پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، با حضور با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی هرسین و  رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.

 علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش هرسین در این مراسم اظهار داشت: سازمان دانش آموزی ظرفیتی است که دانش آموزان می توانند با استفاده از آن مهارت های خود را توسعه بخشند.
 
فتحی در این مراسم ضمن تشکر از دانش آموزان و والدینی که از ظرفیت های هیئات مذهبی، مساجد، سازمان دانش آموزی و دیگر کانون های مذهبی، فرهنگی و علمی استفاده می کنند، افزود: در شرایط حال حاضر که تأکید بسیاری بر کاهش رفت و آمد ها می شود، نباید مباحث مذهبی و فرهنگی به دست فراموشی سپرده شوند. فضای مجازی به ویژه پیام رسان شاد بستر مناسبی برای تعامل و ارتباط با کانون ها و محافل مذهبی و فرهنگی است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، زمینه کاهش ابتلاء به بیماری کرونا را کاهش دهیم تا به امید خدا و یاری شما عزیزان به زودی بتوانیم با نگرانی کمتری در مراسمات حضور پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه