اخبار داغ

بی‌تدبیری سه‌ساله در تنها محور ارتباطی چرام_باشت

بی‌تدبیری سه‌ساله در تنها محور ارتباطی چرام_باشت
جاده بی سرانجام باشت_ چرام گرهی که از مشکلات مردم باز نکرد هیچ، خاکش در چشم روستا نشینان اطراف این جاده می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محور ارتباطی باشت_ چرام با بیش از سه سال اتلاف زمان از جمله پروژه های است که قرار بود در کمتر از 18 ماه به بهره برداری برسد اما با گذشت بیش از سه سال هنوز به سرانجام نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیش از دو سال است که این پروژه نیمه کاره رها شده است و مشکلات عدیده ای برای مسافرین، روستائیان و فرهنگیانی که هر هفته مسیر ارتباطی باشت_چرام را طی می کنند به وجود آورده است.

,

ساعت ها در این مسیر کم تردد که چند سالی هست به خاطر بازسازی خراب شده است و مردم نیز بعلت گل‌ولای در روزهای بارانی و گرد و خاک در سایر روزها با چالش های خاص خود مواجه هستند.

,

این مسیر 69کیلومتری است که یک ساعت و ده دقیقه بطور متوسط طی می شود،اکنون در مدت طولانی تری طی شده و شرایط و وضعیت این محورارتباطی شایسته شهروندان باشتی و چرامی و حتی مسافران نیست.

,

حال بعد از گذشت چند سال از کش قوسهای فراوان بر روی این جاده و به سرانجام نرسیدن آن علاوه بر هدر رفت این همه هزینه و تعویض پیمانکاران باعث قطع آب روستایی شادگان از توابع بخش مرکزی باشت نیز شده است.

,

رضایی یکی از ساکنین روستای شادگان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: به علت خاکبرداری غیر اصولی در این جاده همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قسمتی از بالا دست جاده در حال رانش به سمت پایین جاده می باشد که همین امر باعث شکستگی لوله آب شرب روستا در چندین نقطه شده است.

, صبح زاگرس,

وی گفت: حتی در قسمت های از جاده کاملا مشخص است که جاده در حال ترک برداشتن است و این می تواند در موقع بارندگی خطرناک باشد و رانش بزرگتری حادث شود.

,

رضایی افزود: با پیگیری از اداره آب و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت جایی که از لوله بر اثر رانش تخریب شده بود تعمیر شد. اما دوباره بر اثر ریزش خاک لوله آب اشامیدنی روستا دچار ترکیدگی شد که آب روستا چندین روز است که قطع  هست و باید به منطقه دور دست برای تهیه آب برویم.

,

وی ابراز داشت: در حال حاضر با تلاش ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان باشت و اداره آب و فاضلاب شهرستان تلاش می کنند که  ظرف چند روز آینده این مشکل حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه