اخبار داغ

وزارت ورزش به استخرداران وام می‌دهد

رضوانی: رشته شنا بیشترین آسیب را از کرونا دید/ با آرامش به سمت بازگشایی استخرها می رویم

رضوانی: رشته شنا بیشترین آسیب را از کرونا دید/ با آرامش به سمت بازگشایی استخرها می رویم
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با قاطعیت می‌گویم شنا بیشترین آسیب را بین کل رشته‌های ورزشی از ویروس کرونا دیده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضوانی در حاشیه چهل و هشتمین دوره مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره آخرین وضعیت بازگشایی استخرها در ایام کرونا اظهار داشت: علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی در جریان هستند حدود یک ماه قبل جلسه‌ای با ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار کردیم و به شدت دنبال این هستیم استخرها با رعایت پروتکل‌ها بازگشایی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: نگاه ستاد عالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری تصمیم گیرنده نهایی هستند این است که بخار درون فضای استخرها در انتقال ویروس تاثیرگذار است. منظور من درون آب نیست زیرا آب کلر این ویروس را از بین می‌برد. دوستان فضا را مقداری خطرناک می دیدند اما اکنون که فضا به سمت و سوی کمتر شدن انتقال کرونا می‌رود و ان شالله به زودی کل کشور در شرایطی قرار بگیرد که دیگر مبتلایی وجود نداشته باشد، با آرامش به سمت بازگشایی استخرها می رویم اما با قاطعیت می‌گویم شنا بیشترین آسیب را بین کل رشته‌های ورزشی از این ویروس دیده است.

,

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره میزان خسارت به رشته شنا در ایام شیوع کرونا عنوان کرد: وزارت ورزش اکنون به استخرداران وام می دهد اما ناجیان، شناگران و مربیان را به عنوان افرادی معرفی می‌کنم که در این ماجرا مظلوم واقع شده و به آنها توجهی نشد. از رسانه‌ها هم می خواهم پیگیر باشند تا بتوانیم به آنها کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه