اخبار داغ

زمان نشان می‌دهد که چه کسانی سوار هواپپمای المپیک می‌شوند

دادگر: احمدی انفرادی تمرین می کند اما اختلافی نداریم/ حقوق پرداختی به هاشمی متناسب با حقوق دلاری قبلی وی نیست

دادگر: احمدی انفرادی تمرین می کند اما اختلافی نداریم/ حقوق پرداختی به هاشمی متناسب با حقوق دلاری قبلی وی نیست
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: زمان نشان می‌دهد که چه کسانی سوار هواپپمای المپیک می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد شانس حضور استعدادهای لیگ تیراندازی در المپیک گفت: لیگ اهداف پروازی، تفنگ و تپانچه در حال برگزاری است. در این لیگ استعدادهای نوظهوری را مشاهده کردیم. جای خوشحالی دارد که پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی تیراندازی به وجود می‌آید اما با توجه به اینکه اغلب کارهای تیراندازان المپیکی و پشتوانه هایشان انجام شده بعید به نظر می‌رسد مخصوصا چون برخی از ورزشکارانمان دورشته‌ای هستند و این ورزشکاران نوظهور بیشتر در رشته تفنگ و تپانچه بادی هستند که امکان حضورشان بعید به نظر می‌رسد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: نفراتی که قرار است به المپیک برسند با پشتوانه‌هایشان مشخص هستند اما چیزی قطعی نیست و مرور زمان نشان می‌دهد که چه کسانی سوار هواپپمای المپیک می‌شوند.

,

دادگر در مورد الهه احمدی که تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کند، گفت: بله، آنگونه که به مربی اعلام کرده برای اعزام به المپیک به عنوان پشتوانه فعالیت نمی‌کند اما حضور خوبی در لیگ دارد و نشان داده که از آمادگی خوبی برخوردار است. مشکل و اختلافی وجود ندارد، صرفا تصمیم شخصی او بوده و ما احترام می‌گذاریم. 

,

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای حقوق ۲۰ میلیونی الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی صحت دارد؟ گفت: مربیان ما حقوق‌های متفاوتی می‌گیرند. خانم هاشمی در سنگاپور حقوق دلاری می‌گرفت و حقوق ما متناسب با آنها نیست. امیدوارم تمام مربیان المپیکی و غیرالمپیکی حقوق درخور خود را دریافت کنند. کمیته هم طبق مقرارت خود به تمامی مربیان المپیکی کمک می‌کند و موضوع شفاف در رسانه‌ها اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه