اخبار داغ

فرماندار سیریک مطرح کرد؛

ارائه خدمات درمانی در شهرستان سیریک ضعیف است/ بی توجهی به حمایت های خیرین ظلم بزرگی به جامعه است

ارائه خدمات درمانی در شهرستان سیریک ضعیف است/ بی توجهی به حمایت های خیرین ظلم بزرگی به جامعه است
جمالدینی با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نسبت به عدم همراهی و بی توجهی به سلامت مردم شهرستان سیریک گفت: علی رغم اینکه تجهیزات قسمت های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک با همت خیرین تامین شده اما به علت عدم تامین نیروی متخصص، بلا استفاده مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سیریک که یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان است به دلیل قرار گرفتن در کرانهٔ دریای عمان می تواند از ظرفیت های بسیار مهمی برخوردار باشد، این ظرفیت های هم می تواند گردشگری باشد و هم تجاری و فرهنگی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اگرچه این شهرستان با دارا بودن جنگل‌های حرا، مزارع کشاورزی و باغ‌های سرسبز و نیز طبیعت بیابانی در کنار دریای عمان، یکی از مناطق گردشگرپذیر در استان هرمزگان است اما از عدم نیروی متخصص پزشکی رنج می برد.

,

و اکنون مردم سنی مذهب سیریک از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان انتظار بهتر شدن وضعیت ارائه خدمات درمانی را دارند تا مجبور نباشند برای کوچکترین مسئله پزشکی به شهرستان میناب و مرکز استان مراجعه کنند‌، مطالبه ای که باعث شد تا فرماندار شهرستان سیریک در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان به این امر مهم بپردازد.

,

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان سیریک به ریاست احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک و با حضور حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان با دستور کار تشکیل ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، ارائه گزارش عملکرد شهرداری بندر سیریک، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)،و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سیریک در محل سالن فرمانداری برگزار شد.

,

در این جلسه احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نسبت به عدم همراهی و بی توجهی به سلامت مردم شهرستان سیریک اظهار کرد: علی رغم اینکه تجهیزات قسمت های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع)شهرستان سیریک با همت خیرین تامین شده اما به علت عدم تامین نیروی متخصص بلا استفاده مانده است.

,

فرماندار شهرستان سیریک افزود: هرچند به همت خیرین شهرستان سیریک خرید دستگاه سونوگرافی و ساخت اتاق عمل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان صورت گرفته است اما به علت عدم استقرار دکتر متخصص زنان و زایمان و نیروهای مورد نیاز این بخش ها، قریب به یک سال است که هنوز خبری از راه اندازی و ارائه خدمات به مردم نیست و جای بسی تاسف و نگرانی است.

,

جمالدینی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از شهرستان شدن سیریک می گذرد اما در بخش درمان هنوز دانشگاه علوم پزشکی استان نتوانسته است رضایت مندی و خواسته به حق مردم شهرستان سیریک را محقق کند در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی در بحث احداث و خرید تجهیزات اگر مشکل داشته و یا کمکی خواسته است، خیرین و مردم شهرستان به حق سنگ تمام گذاشتند و همیشه نه تنها همراه بلکه جلوتر نیز عمل کردند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک تصریح کرد: حق مردم ۴۵هزار نفری شهرستان سیریک نیست که دانشگاه علوم پزشکی با توجه به وضعیت فعلی جامعه و اهمیت نقش تکمیل امکانات و تجهیزات درمانی در زندگی مردم نسبت به آن بی تفاوت و سهل انگار باشند و خواسته مردم شهرستان سیریک از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بهتر شدن وضعیت ارائه خدمات درمانی به آنها است تا مجبور نباشند برای کوچکترین مسئله پزشکی به شهرستان میناب و مرکز استان مراجعه کنند‌.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه