اخبار داغ

2 فدراسیون میهمان مجمع عمومی می‌شوند

سعیدی: باید سقفی را برای توازن در توزیع اعتبارات در نظر گرفت/ فدراسیون‌های المپیکی باید اعتبارات بیشتری بگیرند

سعیدی: باید سقفی را برای توازن در توزیع اعتبارات در نظر گرفت/ فدراسیون‌های المپیکی باید اعتبارات بیشتری بگیرند
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مقرر شد فدراسیون های ناشنوایان و بیماران خاص به صورت میهمان به عضویت مجمع عمومی کمیته ملی المپیک دربیایند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز براساس دستور کار تعیین شده با حضور اعضای مجمع، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته که ریاست مجمع را هم برعهده دارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مسائل مختلفی در دستور کار مجمع قرار داشت. طبق معمول گزارش‌های حسابرسی، عملکردی و مالی کمیته بررسی شد و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین مصوبات هیات اجرایی در سال گذشته امروز نهایی شد و در مجمع تصویب نهایی را گرفت. همچنین درباره اصلاح بندی از اساسنامه کمیته ملی المپیک هم بحث شد.

,

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: قرار شد بندی به اساسنامه اضافه شود تا آن را پس از تایید شورای نگهبان برای IOC ارسال کنیم. گزارش کمیسیون‌های 18 گانه تاریخ شفاهی ورزش ایران هم به شکل مبسوطی در قالب تصویری ارائه شد و مورد پذیرش اعضا قرار گرفت. درباره اضافه شدن فدراسیون‌های ناشنوایان و بیماران خاص به مجمع هم تصمیم گیری و مقرر شد به صورت میهمان به عضویت مجمع عمومی کمیته ملی المپیک دربیایند و پس از استعلام IOC درباره عضویت قطعی آنها هم تصمیم گیری شود.

, IOC, IOC,

سعیدی درباره اعتراض‌های مطرح شده نسبت به تخصیص بودجه به فدراسیون‌های مختلف تصریح کرد: تمام تلاش ما در هیات اجرایی معطوف به برقراری توازن و تعادل در توزیع منابع و اعتبارات است. برخی رشته‌های المپیکی براساس پیش بینی کسب سهمیه و مدال المپیک مورد توجه بیشتری قرار گرفتند و اعتبارات بیشتری را به خود اختصاص دادند اما باید سقفی را برای توازن در توزیع اعتبارات در نظر گرفت.

,

وی ادامه داد: به دلیل در پیش بودن کمیته ملی المپیک و حمایت از رشته‌های المپیکی این رویکرد وجود داشت تا این رشته‌ها بدون دغدغه به کار خود ادامه بدهند. برای اجرای برنامه‌های شان این موضوع مد نظر قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه