اخبار داغ

شهردار هشترود مطرح کرد؛

استفاده از ۶۰ تُن نمک در معابر عمومی/ تخریب آسفالت و فضای سبز با استفاده بیش از حد نمک

استفاده از ۶۰ تُن نمک در معابر عمومی/ تخریب آسفالت و فضای سبز با استفاده بیش از حد نمک
پورصادق، شهردار هشترود از شهروندان خواست تا با برف روبی جلوی درب منزلشان و یا مغازه های حود در روزهای اولیه بارش برف، شهرداری را در سرعت بخشیدن به بازگشایی پیاده روها، کوچه ها و معابر کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک هشترود، مهدی پورصادق شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ۲ روز بعد از بارش برف در سطح شهر هشترود بیش از ۶۰ تن نمک جهت نمک پاشی در معابر عمومی استفاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

وی افزود: استفاده از نمک برای این منظور سطح EC ( هدایت الکتریکی) آب را افزایش می دهد و نفوذ آن به خاک و محیط زیست به ویژه فضاهای سبز درون شهری موجب می شود تا خاک برای رویش گیاه نامناسب شود.

,

پورصادق تصریح کرد: در صورت کاهش بارندگی باران و یا ایجاد فاصله زیاد بین بارش ها، نمک در محیط تجمیع شده و امکان رویش گیاه در فضای سبز را کمتر می کند و این موضوع از اثرات بدیهی نمک پاشی در سطع معابر درون شهری و برون شهری است.

,

شهردار هشترود با اشاره به اثرات نمک پاشی بر سطح آسفالت معابر، اظهار می کند: با توجه به خورندگی آسفالت توسط نمک به مرور زمان چاله هایی در سطح معابر ایجاد می شود و استفاده مکرر از مواد نفتی در بازه های زمانی مختلف برای ترمیم آسفالت خود به نوعی موجب آلودگی محیط زیست می شود.

,

وی از شهروندان خواست تا با برف روبی جلوی درب منزلشان و یا مغازه های حود در روزهای اولیه بارش برف، شهرداری را در سرعت بخشیدن به بازگشایی پیاده روها، کوچه ها و معابر کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه