اخبار داغ

جلسات انتخاباتی در بازار تبریز؛

گفت‌وشنود جنجالی عابدزاده و فرماندار اسبق تبریز/ شهرتی‌فر برای انتخابات۸۸ سکوت کرد

گفت‌وشنود جنجالی عابدزاده و فرماندار اسبق تبریز/ شهرتی‌فر برای انتخابات۸۸ سکوت کرد
شنیده‌ها خبرنگار آناج از بازار تبریز، از تشکیل گروهی برای انتخاب افراد و ارائه لیست در انتخابات شورای شهر تبریز حکایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شنیده‌ها حاکی است، عده‌ای از فعالین سیاسی در بازار تبریز گرد هم جمع شده و برای انتخابات شورای شهر تبریز، درحال برنامه‌ریزی هستند. این گروه قصد دارد، همزمان با آغاز فرآیند انتخابات، فهرست کاندیداهای خود را منتشر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

فعالیت این افراد در انتخابات از قدیم الایام تاکنون استمرار داشته و در این دور تصمیم دارند با دعوت از شخصیت‌های مطرح و کاندیداهای احتمالی، به گفت‌وگو و ارزیابی رویکردها نشسته و لیست نهایی خودرا تکمیل کنند.

,

اصغر عابدزاده نماینده دور چهارم شواری شهر تبریز و رحیم شهرتی‌فر، فرماندار اسبق تبریز، دو تن از افرادی بوده‌اند که در گفت‌وگوی فعالین سیاسی بازار شرکت کرده‌اند.

,

در این جلسه که بخشی از آن به گفت‌وشنود بین عابدزاده و شهرتی‌فر اختصاص داشت؛ عابدزاده خطاب به شهرتی فر میگوید: شما در سال ۹۶ که فرماندار تبریز بودید و شورای نگهبان دخل و تصرفی در انتخابات شورای شهر نداشت، نتوانستید به خوبی از آرای مردم صیانت کنید! و اگر می‌بود نظارت و صیانت بیشتر، بی شک ترکیب فعلی شورای شهر پنجم، به نوعی دیگر رقم میخورد.

,

شهرتی‌فر در پاسخ به انتقاد عابدزاده گفته است: این حرف‌ها درست نیست. در جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال است که انتخابات برگزار می‌شود و در همه آنها، انتخابات سالم بوده است.

,

پس از این گفت‌وگو، یکی از حاضران جلسه خطاب به شهرتی‌فر سوال میگوید: پس با این حساب و مطابق نظر شما انتخابات ۸۸ نیز سالم بوده و تقلبی رخ نداده است. شهرتی‌فر به این نکته جوابی نداده و سکوت میکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه