اخبار داغ

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور صحنه:

قدرت موشکی ایران نتیجه خودباوری و دشمن شناسی صحیح است

قدرت موشکی ایران نتیجه خودباوری و دشمن شناسی صحیح است
عابدین دارابی گفت: قدرت موشکی ایران نتیجه ایمان، خودباوری و دشمن شناسی صحیح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین دارابی در گفتگو با امروله، اظهار داشت: دستاورهای فنی و علمی و آزمایش‌های موشکی و نظامی گوناگون ایران اسلامی در طی سالهای اخیر به خوبی نشانگر اراده قوی، خودباوری و دشمن شناسی صحیح نیروهای مسلح ایران برای دفاع و تأمین امنیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله،,

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صحنه بیان کرد: موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تن تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی لرزه انداخته است.

,

دارابی خاطر نشان کرد: برجام و مسئله هسته ای ما یک بهانه است و دشمن با برجام های های یک و دو سه و... به دنبال تضعیف قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

,

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور صحنه گفت: سپاه پاسداران با موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی، سیلی محکم در اقدام به ترور شهید سلیمانی انجام داد و این اقدام جایگاه ایران را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا بالا برد.

,

وی تشریح کرد: قدرت موشکی ایران نتیجه ایمان، خودباوری و دشمن شناسی صحیح است، قدرتی که بعضی کشورهای دنیا امروز به دست آورده اند نتیجه پیشرفت های نظامی، هسته ای و موشکی آنهاست و این باعث شده است که به آنها این پشتوانه رابدهد تا با سایر ملت ها مذاکره ظالمانه داشته باشند. اما ایران از قدرت نظامی خود برای برقراری صلح جهانی و عدالت الهی استفاده می کند. 

,

دارابی یادآور شد: ما نباید سرنوشت خودمان را به دست دیگران بسپاریم، دشمن دشمن است هر لباسی به تن داشته باشد و به هر اسمی باشد برای ما خطرناک است. نتیجه خوش خیالی و سهل انگاری را در ۱۰۰ سال اخیر تاریخ سیاسی ایران می توان دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه