اخبار داغ

یادداشت؛

تحلیف مخفیانه بایدن وسط آمریکای جنگ‌زده

تحلیف مخفیانه بایدن وسط آمریکای جنگ‌زده
مراسم تحلیف جو بایدن در پادگانی به وسعت واشنگتن و در شرایط آشفتگی آمریکا به نوعی رونمایی از چهره واقعی آمریکا است که به اذعان کارشناسان خودشان مصداق مرگ دموکراسی امریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با تحلیلی بر مراسم تحلیف جو بایدن می توان آن را رونمایی از چهره واقعی آمریکا دانست و به اذعان غربی ها این مراسم در پادگانی به وسعت واشنگتن و تحت تدابیر شدید امنیتی و در شرایط آشفتگی و نگرانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این مراسم در شرایط لشکر کشی امریکا به قلب خودش صورت گرفت و دور تادور کاخ سفید و کنگره آمریکا حصار امنیتی کشیدند که مبادا مردم به آنها هجوم بیاورند و همچنین زیرزمین کنگره امریکا مملو از نیروی نظامی شبیه پایگاه عین الاسد در عراق شده بود.

,

این وضعیت آشفته امریکا که ریشه‌های ساختاری دارد همچنان برقرار است و افول آمریکا بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار دارد و فراموش نمی‌کنیم در فتنه 88 با حمایت های مالی و رسانه ای از فتنه گران کشور را ناامن کردند.

,

مردم بساط فتنه را جمع کردند و امروز همان دموکرات ها در پنجاه ایالت آمریکا تحقیر شدند و مجبور شدند مراسم تحلیف به صورت دزدانه و نگران وسط پایتخت جنگ‌زده برگزار کنند.

,

بازدارندگی آمریکا در حمله موشکی به عین الاسد شکسته شده است و آن موقع نظامیان آمریکا در پناهگاه زیرزمینی مخفی شدند و یک سال بعد نیز در زیرزمین های کنگره آمریکا مستقر بودند که اینها به اذعان خودشان مصداق مرگ دموکراسی امریکایی است.

,

آمریکا از درون دچار انشقاق عمیق اجتماعی شده و رکود اقتصادی و ناتوانی در مدیریت کرونا و رفتارهای تبعیض‌آمیز نژادی نیز از دیگر بحران‌های دولت بایدن است و ایده دموکراسی آمریکایی به عنوان مدل به اصطلاح کارآمد حکمرانی حتی داخل آمریکا اعتبار و جایگاهی ندارد و رو به زوال است و مرجعیت اخلاقی آمریکا زیر سؤال رفته که ابنها واقعیت آمریکا است چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات.

,

بایدن دموکرات، مذاکرات برجامی در چارچوب فشار هوشمند بر جمهوری اسلامی، بازگشت به مذاکرات برجام را مبنایی برای گفتگوهای موشکی و منطقه ای با ایران می داند و اینها جز خطوط قرمز ما است.

,

بیش از 1500 تحریم ظالمانه در لیست بدهکاری های آمریکا در مذاکرات برجامی هنوز باقی است و بایدن نیز در چارچوب سیاست های کلی و از قبل تعیین شده امریکا فعالیت دارد لذا باید مراقب برخی مدیریت های غرب زده داخلی باشیم تا در ماه‌های منتهی به 1400 با گروگان گیری معیشت مردم باری دیگر کشور را در مسیر طمع ورزی های دشمن قرار دهند و مردم ایران فروپاشی استکبار جهانی را شاهد خواهد بود چراکه امریکا وارد شیب تندی از تحولات شده و ذات محافظه کاری درون لیبرال دموکراسی نیز نمی تواند مانع بروز آن شود.

,

سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه