اخبار داغ

مسئول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان سرپل ذهاب منصوب شد

مسئول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان سرپل ذهاب منصوب شد
با حضور ریس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه، مسئول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان سرپل ذهاب منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، امروز با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه و امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب،  آقای مهدی عزیزی بعنوان مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان سرپل ذهاب منصوب شد و از خدمات چند ساله آقای کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم ضمن تقدیر از کارنامه درخشان ستاد عتبات عالیات شهرستان سرپل ذهاب  در اربعین سال ۹۸، اظهار داشت: سال گذشته مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت (علیه السلام) این شهرستان با موکب داری و مهمان نوازی زائرین اربعین حسینی در مسیر سرپل ذهاب به مرز خسروی توانستند میزبان خوبی برای زائرین باشند و برای نخستین سال پذیرایی زوار حسینی(ع) باشند.

امام جمعه سرپل ذهاب بیان کرد: امید است این مسیر معنوی سالیان سال پذیرای زائرین عتبات عالیات باشد و درخور و شان زوار بهترین خدمات ارائه شود.

بهمن صحرایی رئیس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: شهرستان مرزی سرپل ذهاب در سال ۹۸ برای نخستین بار میزبان زائرین اربعین حسینی بود که با راه اندازی و استقرار موکب در مسیر رفت و برگشت زائرین توانستند ارادت خود را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش بگذارند و پای کار آمدند و مهمان نوازی کردند.

وی در ادامه گفت: این ستاد با اقدام به جمع آوری کمک های نقدی در بین مردم کارنامه درخشانی در کمک به ساخت صحن حضرت زهرا (س) داشته و در این راستا اقداماتی مهمی انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه