اخبار داغ

چینش اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با ملاحظات خاص/ بی‌اعتنایی به بی‌طرفی!

چینش اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با ملاحظات خاص/ بی‌اعتنایی به بی‌طرفی!
به نظر می‌رسد برای انتخاب اعضای مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی رعایت بی طرفی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت نپذیرفته است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی فردا 7 بهمن برگزار خواهد شد تا بعد از چند ماه بلاتکلیفی این فدراسیون رئیس جدید خود را بشناسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای انتخابات این فدراسیون 13 نفر ثبت نام کردند که در نهایت صلاحیت مدیریتی 6 کاندیدا به نام های محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی خواری، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری مورد تایید قرار گرفت و این نفرات فردا برای صندلی ریاست این فدراسیون با هم رقابت خواهند کرد.

,

نکته مهم در آستانه برگزاری انتخابات چیدمان اعضای مجمع است. طبق اساسنامه نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه ها توسط وزارت ورزش و جوانان معرفی می شود.

,

حسب موارد قید شده در اساسنامه برگزاری مجامع و انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، ملاک انتخاب اعضای انتخابی مجمع اصل بی طرفی و شایسته‌سالاری با حضور بهترین ها از بین ورزشکاران (مرد و زن)، داوران و مربیان می باشد. نکته قابل تأمل انتخاب افرادی است که انتفاع مالی از مجموعه نداشته و ذینفع نباشند.

,

اما درخصوص چیدمان اعضا مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی این مهم نه تنها رعایت نشده بلکه پرده از یک سری ارتباطات پشت پرده نیز برداشته شده که به شائبه ها دامن می زند.

,

برای مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی نماینده ورزشکاران و مربیان دو چهره آشنا هستند که انتخاب آنها با توجه به اتفاقات اخیر در این فدراسیون شائبه دار به نظر می رسد.

,

ورای اینکه انتخاب این دو از منظر شایستگی و فنی محل پرسش قرار دارد، مراوادت آنها با فدراسیون در ماه های اخیر و در دوران رئیس معزول شائبه برانگیز می نماید.

,

شرکت متعلق به این دو برادر در طول سه سال اخیر و دوران رئیس معزول با فدراسیون مروادات مالی داشته و رابطه نزدیکی ایجاد کرده و مشخص نیست که انتخاب این دو نفر بواسطه همین ارتباطات خاص صورت پذیرفته یا نه.

,

حتی اگر بپذیریم که انتخاب نماینده ورزشکاران و مربیان براساس توانمندی فنی و شایستگی صورت گرفته باشد، روابط این نفرات با فدراسیون شائبه هایی را بوجود می آورد که بهتر بود وزارت ورزش و جوانان برای پرهیز از آن نفرات دیگری را انتخاب می نمود.

,

امیدواریم فردا مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی بدون هیچ حاشیه خاصی و در نهایت عدالت برگزار شده و اصلح ترین فرد بدون توجه به همه مشکلات و حواشی خاص انتخاب شود تا این فدراسیون رنگ آرامش و آسایش را ببیند.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه