اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی هشدار داد:

زنگ خطر افزایش مجدد آمار بیماری کرونا در سنقروکلیایی

زنگ خطر افزایش مجدد آمار بیماری کرونا در سنقروکلیایی
غلامرضا مرتضوی گفت: چند روز اخیر تعداد بستری ها در شهرستان سنقروکلیایی که مدتی تک رقمی بود متاسفانه به عدد ١١ رسیده که نگرانی را از افزایش مجدد آمار کرونا در شهرستان بیشتر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا مرتضوی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سنقروکلیایی که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همکاری و همراهی همگانی مردم و مسئولین در اجرای طرح هوشمند و طرح شهید سلیمانی، شیب بیماری را در سراسر کشور را به روند کاهشی تبدیل کرد که انتظار داریم این همراهی ها همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: نگران افزایش مجدد آمار هستیم که در روزهای اخیر هم توسط مسئولان و کارشناسان ستاد ملی هم مورد تاکید بوده است.

فرماندار سنقروکلیایی یادآورد شد: هم اکنون شهرستان طبق اعلام ستاد ملی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد و خوشبختانه از اواخر آذر ماه تا به امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان وجود نداشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه اسفند ماه بازار رونق بیشتری دارد از مردم عزیز شهرستان تقاضامندیم با رعایت دستورالعمل ها مانع تعطیلی بازار شده و کسبه را در روزهای پایانی سال متضرر نکنیم.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان نظارت مستمر و جدی بر حوزه های زیر مجموعه خود داشته باشند.

وی افزود: ما در چند حوزه با توجه به بازگشایی هایی که در اصناف، مدارس و موارد دیگر انجام شده ضربه پذیر هستیم که لازمه آن عزم جدی در تداوم رعایت پروتکل ها و نظارت ها است.

دستور نظارت بر رعایت پروتکل ها در بازار، دفاتر پیشخوان، دفاتر خدمات فنی و اینترنتی، تالارها، تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان و همچنین دهیاران و شوراها در سطح شهرستان، تاکید بر عدم برگزاری و شرکت در مراسمات عروسی و عزا از مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه