اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| سپاهان همچنان صدرنشین/ گنبد شگفتی ساز شد

لیگ برتر والیبال| سپاهان همچنان صدرنشین/ گنبد شگفتی ساز شد
تیم‌های شهداب یزد، هورسان رامسر، فولاد سیرجان، شهرداری ورامین، سپاهان و شهرداری گنبد در این هفته برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وچهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نخستین مسابقه امروز و در خانه والیبال تهران دو تیم شهداب یزد و آذرباتری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که شهدابی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند و شانزدهمین برد خود را جشن گرفتند.

,

نماینده دوم ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران که قبلا امیدش را برای صعود به مرحله پلی‌آف از دست داده است، در ست سوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 31 بر 29، 25 بر 19 و 25 بر 23 مغلوب شهداب یزد شد تا بیستمین شکست فصل خود را تجربه کند و با 2 برد و 6 امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

,

سلیم چپرلی بازیکن شهداب یزد در این مسابقه با کسب 21 پوئن، امتیازآورترین بازیکن شد و در تیم آذرباتری ارومیه محمد بربست با کسب 20 امتیاز، بهترین این تیم بود.

,

اصغر میرزایی و مسعود ذوقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 19 دقیقه طول کشید. نظارت بر این دیدار نیز برعهده محمد ابراهیم‌زاده و علی یاوری به عنوان ناظران فنی و داوری بود.

,

در ست دوم این مسابقه محمد بربست از تیم آذرباتری و رضا عابدینی از شهداب یزد از داور نخست مسابقه کارت قرمز دریافت کردند.

,

در دیگر مسابقه همزمان و در سالن فدراسیون تیم شهرداری قزوین میزبان هورسان رامسر بود که این مسابقه سه بر صفر به سود نماینده رامسر پایان یافت.

,

هورسانی‌ها با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 29 بر 27 هشتمین برد خود را به دست آوردند و با یک پله صعود در جدول، به صورت موقت در رتبه هشتم قرار گرفتند.

,

شهرداری قزوین نیز با پذیرش این شکست، پانزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا با پنج برد و 14 امتیاز همچنان در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند.

,

جواد حسین‌آبادی بازیکن شهرداری قزوین در این مسابقه با کسب 18 پوئن، امتیازآورترین بازیکن شد و در تیم هورسان رامسر برونو تیاگو با کسب 15 امتیاز، بهترین این تیم بود.

,

محمدرضا درفش کاویان، اسماعیل رزقی، احمد دامغانی‌نژاد و بهرام سلیمانی به ترتیب داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند که به مدت 94 دقیقه طول کشید.

,

سومین و چهارمین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم تبدیل به رالی‌های پنج سته جذاب و غیرقابل پیش‌بینی شد. در یکی از این دیدارهای پرهیجان، فولاد سیرجان قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر به سختی از سد راه‌یاب ملل کردستان گذشت تا این بازی درنهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان محمدرضا تندروان تمام شود.

,

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست‌های اول و چهارم با ثبت امتیازهای (25 بر 19) و (25 بر 21) پیروز شدند، اما تیم مدعی فولاد سیرجان در ادامه در ست‌های دوم، سوم و پنجم با کسب امتیازهای (18 بر 25)، (21 بر 25) و (6 بر 15) پیروز میدان شدند. سیرجان با کسب شانزدهمین برد، 47 امتیازی شد و با یک پله صعود، فعلا به رده سوم جدول رسید.

,

راه‌یاب ملل‌کردستان هرچند در این بازی موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان نیم‌فصل شد اما با ثبت بیستمین باخت در کارنامه، شانس صعود به مرحله پلی‌آف را از دست داد. مسابقه دور رفت دو تیم که در هفته اول برگزا شد، سه بر صفر به سود سیرجان تمام شده بود.

,

در این مسابقه سعید رنجبر بازیکن فولاد سیرجان و محمد عاصفی بازیکن راه‌یاب ملل کردستان هر دو با کسب 24 پوئن، امتیاز‌آورترین بازیکن میدان شدند.

,

این بازی در مدت زمان 151 دقیقه انجام شد. محمد آقایی، قادر صادقی، خلیل یگانه‌مجد و مسعود یزدان‌پناه به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این دیدار را برعهده داشتند.

,

تیم شهرداری ورامین این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان خاتم اردکان بود. رقابتی که با نتیجه 3 بر 2 به سود ورامینی‌ها تمام شد تا شاگردان فیروز تابش‌نژاد با کسب 11 برد و 23 امتیاز، جایگاه خود را در رده هفتم تثبیت کنند و یک گام دیگر به کسب سهمیه پلی‌آف نزدیک شوند.

,

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم خاتم اردکان ست‌های اول و سوم را با نتیجه (20 بر 25) و (24 بر 26) به پیروزی رسیدند. شهرداری ورامین هم با کسب امتیازهای (25 بر 16)، (25 بر 23) و (15 بر 11) در ست‌های دوم، چهارم و پنجم نتیجه را به سود خود کردند.

,

دو تیم در هفته دهم دور رفت هم با یکدیگر دیدار داشتند که تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست حریف شده بود.

,

در این بازی مهرداد بابایی از شهرداری ورامین با کسب 24 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. فرهاد پیروت‌پور هم با کسب 19 پوئن، امتیازآورترنی بازیکن خاتم اردکان لقب گرفت.

,

فیروز تابش‌نژاد مربی شهرداری ورامین و امین شاکری کمک مربی خاتم اردکان در ست‌های دوم و سوم این بازی کارت زرد گرفتند. در ست‌های چهارم و پنجم هم به ترتیب مصطفی عباسلو بازیکن شماره 6 خاتم اردکان و مهرداد بابایی بازیکن شماره 4 شهرداری ورامین با کارت قرمز مواجه شدند.

,

امید فولادی‌وندا و کیوان عابدزاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت 2 ساعت و 48 دقیقه طول کشید. نظارت فنی و داوری این دیدار نیز بر عهده نادر انصاری و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی بود.

,

در پنجمین مسابقه امروز که در خانه والیبال تهران برگزار شد دو تیم لبنیات هراز و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عظیم جزیده با شکست سه بر یک نماینده آمل به هشتمین برد خود دست یافتند و در جایگاه هشتم باقی ماندند.

,

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز در ست سوم این دیدار 25 بر 16 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 20 نتیجه را به نماینده گنبد واگذار کردند تا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

,

یونس قلیچ‌نیازی از تیم شهرداری گنبد با کسب 22 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. در تیم لبنیات هراز هم رضا قرا با کسب 15 پوئن، بهترین بازیکن شد.

,

علیرضا قریب و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید. نظارت بر این دیدار نیز برعهده  یونس حسن‌زاده و اسماعیل صباغ به عنوان ناظران فنی و داوری بود.

,

در دیگر مسابقه همزمان و در سالن فدراسیون نیز تیم پیکان میزبان سپاهان بود و به رغم تلاش خودروسازان این مسابقه سه بر یک به سود نماینده اصفهان تمام شد تا سپاهانی‌ها همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

,

شاگردان مرتضی عهدی در ست سوم این بازی 25 بر 22 سپاهان را شکست دادند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب این تیم شدند تا چهاردهمین شکست خود را تجربه کنند.

,

کیاوش حیدری بازیکن سپاهان با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود و در تیم پیکان نیز علیرضا شاه‌علی 19 امتیاز به دست آورد تا بهترین بازیکن این تیم در این مسابقه شود.

,

داود نافعی، حامد آقابراری، محمدحسن ‌خوشدل و امیر صداقت به ترتیب داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 12 دقیقه طول کشید.

,

تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مردان استراحت داشتند و نتایج کامل شش دیدار این هفته به قرار زیر است:

,

*شهداب یزد 3 – آذرباتری ارومیه یک (31 بر 29، 25 بر 19، 25 بر 27 و 25 بر 23)

,

*شهرداری قزوین صفر – هورسان رامسر 3 (17 بر 25، 22 بر 25 و 27 بر 29)

,

*راه‌یاب ملل کردستان 2 – فولاد سیرجان 3 (25 بر 19، 18 بر 25، 21 بر 25، 25 بر 21 و 6 بر 15)

,

*شهرداری ورامین 3 – خاتم اردکان 2 (20 بر 25، 25 بر 16، 24 بر 26، 25 بر 23 و 15 بر 11)

,

*لبنیات هراز یک – شهرداری گنبد 3 (19 بر 25، 27 بر 29، 25 بر 16 و 20 بر 25)

,

*پیکان یک – سپاهان 3 (24 بر 26، 23 بر 25، 25 بر 22 و 21 بر 25)

,

 

,

 هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان روز دوشنبه 13 بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه