اخبار داغ

مدیر آبفای شهرستان پاوه مطرح کرد؛

مقدار آب تولیدی در پاوه کمتر از مقدار نیاز مصرفی است / برنامه جدید نوبت بندی توزیع آب شرب

مقدار آب تولیدی در پاوه کمتر از مقدار نیاز مصرفی است / برنامه جدید نوبت بندی توزیع آب شرب
سالم مرادی با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان پاوه گفت: مقدار آب تولیدی کمتر از مقدار نیاز مصرفی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله، با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان پاوه اظهار داشت: مقدار آب تولیدی کمتر از مقدار نیاز مصرفی  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

 مدیر آبفای شهرستان پاوه  افزود: وقتی مقدار آب تولیدی کم باشد در نتیجه فشار آب نیز کم شده و بالادستی ها عموما با افت فشار و نقاط مرتفع تر با قطعی آب مواجه هستند.

,

وی گفت: برای اینکه این یک مقدار آب در بین شهروندان با فشار و مقدار مناسب و بصورت نسبتا عادلانه تقسیم شود لازم است با نوبت بندی توزیع شود.

,

مرادی اضافه کرد: بر همین اساس برنامه جدید زمانبندی توزیع آب شهر پاوه از فردا برای مشترکین پاوه اجرایی می شود که منطقه یک پاوه شامل میدان مولوی، خیابان های شهدا ۲۶ مرداد، انقلاب اسلامی، تکیه خالصی، محله زواره، خیابان رسالت، پایین دست خیابان صلاح الدین ایوبی، زمین شهری، شهرک های ظفر، بسیجیان، فرهنگیان، جاده نوسود و محله جهاد ساعت توزیع آب از ۶ الی ۱۶  است.

,

وی ادامه داد: مناطق دو نیز شامل خیابان کمربندی، بلوارجانبازان، بالادست محله جهاد، خیابان امام شافعی، خیابان امام خمینی، آرامگاه، ارشاد، بالادست خیابان صلاح الدین ایوبی و تپه کوله ساعت توزیع آب از ۱۴ الی ۲۴ است.

,

مدیر آبفای پاوه افزود: در منطقه سه که شامل بالادست خیابان مرکزی و محله هتل ارم است ساعت توزیع  ۱۹ الی ۶ است.

,

وی در پایان گفت: در برنامه مذکور هر منطقه روزانه ۱۰ ساعت آب می گیرد. خوشبختانه با صرفه جویی شهروندان و تلاش همکاران بخش توزیع , تا کنون برای هر منطقه بیش از ۱۲ ساعت آب توزیع شده است.

,

 

,

انتهای پاوه/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه