اخبار داغ

نوعی اقدام عنوان کرد:

توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی را داریم/ آمریکا نمی تواند هیچ اقدامی در حوزه مقاومت انجام دهد

توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی را داریم/ آمریکا نمی تواند هیچ اقدامی در حوزه مقاومت انجام دهد
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: اگر روزگاری حضور آمریکا در منطقه، برای ما یک تهدید بود امروز به برکت قدرت بازدارندگی و موشک‌ها، توانایی منهدم کرد آنها را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم نوعی‌اقدم با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در خلیج فارس، گفت: در طبقه بندی ارتش‌های دنیا، ارتش آمریکا یک ارتش دریا پایه محسوب می‌شود، به عبارت دیگر، کل قدرت ارتش آمریکا برای عملیات و انجام ماموریت خارج از جغرافیای آمریکا، نیروی دریایی آمریکاست که این نیروی دریایی مشتمل بر ناوهای جنگی، هواپیمابر، اتمی و غیر اتمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه درصد بالایی از پرسنل ناوهای جنگی آمریکا به کرونا مبتلا شدند و به شدت درگیر این موضوع هستند، افزود: در طول تاریخ پیدایش آمریکا، امروز تنها زمانی است که ناوهای جنگی آنها بر روی آب‌ها و اسکله‌ها سرگردان هستند و حتی خود آمریکا هم توان پذیرش مبتلایان به کرونا که در این ناوها هستند را ندارد.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) تاکید کرد: بعد از جریان کرونا ارتش، سیاست‌مداران و دولت‌مردان آمریکایی به هیچ وجه احساس قبل از کرونا را ندارند چرا که به شدت تحقیر شدند.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) تصریح کرد: لاف‌زنی‌هایی که از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا صورت گرفت، در چارچوب همان دیوانه‌بازی‌های غیرمعقول و خارج از منطق ترامپ بود که برای فرار از مشکلات داخلی و ایجاد یک عملیات روانی بیان می‌شد.

,

سردار نوعی‌اقدم افزود: مطمئناً آمریکا دیگر هیچ‌گونه حرکت و اقدام خاصی در حوزه مقاومت نمی‌تواند انجام دهد چرا که نیروها و پایگاه‌های دریایی آنها به شدت در کشورهای حوزه خلیج فارس تحقیر شدند و از آن قله‌ای که بر فراز آن قرار داشتند به پایین افتادند.

,

وی تاکید کرد: در مقابل نیروهای آمریکایی حاضر در غرب آسیا که توان انجام هیچ حرکتی را ندارند، تیزهوشی، تحرک، جنگندگی، قدرت، توان، انسجام، وحدت و روحیه نیروهای جبهه مقاومت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد است.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: اگر روزگاری حضور آمریکا در آب‌های بین‌المللی نزدیک ایران، برای ما یک تهدید بود امروز به فضل الهی و به برکت قدرت بازدارندگی و موشک‌های نقطه‌زن زمین به زمین، زمین به هوا، زمین به ساحل، ساحل به دریا، دریا به دریا و دریا به زیر دریا، ما توانایی منهدم کردن ناوهای آمریکایی چه در حالت توقف و چه در حالت تحرک را داریم.

,

سردار نوعی‌اقدم اظهار داشت: وقتی که ۴ قایق تندرو سپاه تنها با سلاح دوشکا، می‌توانند خودشان را به ناو جنگی آمریکا نزدیک کرده و برای آنها احساس تزاحم به وجود بیاورند، عمق قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اثبات می‌رسد.

,

وی در پایان با بیان اینکه ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج فارس هیچ غلطی را علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند انجام دهند، گفت: دکترین آمریکا در دنیا به شکل «زنده ماندن و پیاده شدن در جغرافیای خاکستری» تعریف شده اما ما برای پیروزی می‌جنگیم و در این مسیر حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه