اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد؛

راه اندازی پایگاه بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند/ پایگاه سوم اورژانس شهری راه اندازی می‌شود

راه اندازی پایگاه بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند/ پایگاه سوم اورژانس شهری راه اندازی می‌شود
علیرضا شهبازی از پیگیری احداث پایگاه سوم اورژانس شهری و راه اندازی بانک خون در بیمارستان آیت الله علیمرادیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس در گفتگو با خبرنگاران از پیگیری مشکلات شهرستان و اخذ اعتبارات برای بخش های مختلف شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به پایگاه بانک خون و مشکلات این حوزه و فرآورده های خونی در نهاوند لزوم احداث این پایگاه به عنوان یکی از ضروریات چرخه ی بهداشت و درمان اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در جلسه با دکتر پیمان عشقی مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور، احداث و راه اندازی پایگاه بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند در دستور کار قرار گرفت و به زودی با انجام مقدمات کار، این پایگاه راه اندازی خواهد شد.

,

تکمیل پروژه ی استخر نیمه تمام و‌ احداث زمین چمن نهاوند با تأمین اعتبار از طریق وزارت نفت

,

وی در خبر دیگری اعلام کرد: پیرو جلسات متعدد و پیگیری‌ها از وزیر نفت در خصوص تأمین اعتبار پروژه ی نیمه تمام استخر شهرک طالقانی و زمین چمن شهر نهاوند پس از طی روند اداری، تخصیص قطعی مبلغ ۷ میلیارد تومان به این پروژه‌‌ها صورت گرفت.

,

پروژه ی استخر تا به امروز و بعد از سه سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشته است که اعتبار فوق جهت تکمیل استخر و احداث زمین چمن با ارائه صورت وضعیت پیشرفت کار، تخصیص خواهد یافت.

,

پیگیری راه اندازی پایگاه سوم اورژانس شهری در نهاوند

, پیگیری راه اندازی پایگاه سوم اورژانس شهری در نهاوند, پیگیری راه اندازی پایگاه سوم اورژانس شهری در نهاوند,

با توجه به کمبود پایگاه اورژانس شهری و نیاز مبرم به افزایش خدمات رسانی اورژانس، طی دیدار علیرضا شهبازی نماینده ی نهاوند با همراهی دانشور ریاست بهداشت و درمان شهرستان از محل درمانگاه سابق واقع در خیابان حافظ، بحث استفاده از این درمانگاه به عنوان پایگاه اورژانس جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف نهاوند علی الخصوص ساکنین مرکز شهر بررسی شد.

,

در این بازدید با اعلام آمادگی دانشور و اعلام حمایت‌ شهبازی اقدامات لازم جهت احداث پایگاه اورژانس پیگیری شد.

,

خبری خوش در جهت خدمت به مناطق روستایی و بهسازی و آسفالت روستاها

, خبری خوش در جهت خدمت به مناطق روستایی و بهسازی و آسفالت روستاها, خبری خوش در جهت خدمت به مناطق روستایی و بهسازی و آسفالت روستاها,

پیرو پیگیری های علیرضا شهبازی نماینده‌ی مردم شریف نهاوند در خصوص بحث تأمین سهمیه ی ریالی قیر برای برخی مناطق کمتر برخوردار شهری، شهرداری ها و جاده های روستایی که از قانون بودجه حذف شده بود، مجدداً با الحاق یک تبصره قانون شد و متعاقب آن سهمیه ی استان همدان ابلاغ شد.

,

قطعاً این اتفاق مهم باعث خواهد شد که با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، شرایط زیرساخت جاده ها و راه ها بهبود چشمگیری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه