اخبار داغ

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان مطرح کرد؛

ترویج ازدواج آسان به سبک پیوند فاطمی در جامعه جوان کارگری/ تغییر فرهنگ جوانان را از تشکیل خانواده دور کرده است

ترویج ازدواج آسان به سبک پیوند فاطمی در جامعه جوان کارگری/ تغییر فرهنگ جوانان را از تشکیل خانواده دور کرده است
رضا اسماعیلی گفت: مقوله ازدواج نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد چرا که امروز در این رابطه تغییر فرهنگ صورت گرفته، بسیاری از جوانان با وجود داشتن همه امکانات برای ساختن یک زندگی مشترک تن به ازدواج نمی دهند و حاضر نیستند که مسئولیت یک زندگی را بپذیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، یکی از اقدامات خداپسندانه ای که از سال ۹۷ در جریان برگزاری کنگره یادواره شهدای استان کرمان در راستای ترویج ازدواج آسان اجرا می شود، برگزاری مراسم پیوند فاطمی است که تعدادی از جوانان به سبکی بسیار ساده تشکیل زندگی داده و راهی خانه بخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در سال جاری با راه اندازی مکتب شهید سلیمانی اجرای این مراسم رنگ و بویی تازه گرفته و این فرصت را فراهم کرده تا به کمک اقشار مختلف زمینه برگزاری ازدواج آسان در استان فراهم شود.

,

در این راستا روز گذشته جلسه ای تحت عنوان پیوند فاطمی از جمله برنامه های کمیته خواهران در ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با حضور مسئولان ارگان های های مختلف برگزار شد.

,

اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یکی از ارگان هایی است که آماده ارائه و خدمات رسانی برای اجرای قدرتمند پیوند فاطمی با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی خود بوده و پیشگام برای ترویج ازدواج آسان شده است.

,

ترویج ازدواج آسان به سبک پیوند فاطمی در جامعه جوان کارگری

, ترویج ازدواج آسان به سبک پیوند فاطمی در جامعه جوان کارگری , ترویج ازدواج آسان به سبک پیوند فاطمی در جامعه جوان کارگری,

رضا اسماعیلی مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در این خصوص به خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به اینکه قشر کارگری یک قشر جوان محسوب می شود در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان این اداره هم پای سایر ارگان ها در برگزاری هر چه بهتر مراسم پیوند فاطمی شرکت می کند.

,

وی افزود: در این راستا اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با همکاری بسیج کارگری و معاونت فرهنگی و اجتماعی این اداره با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار دارد.

,

مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان کرد: از این رو اداره کار امکانات خود را در اختیار سپاه استان قرار می دهد تا بتوانند این مراسم را به خوبی برگزار کنند.

,

اسماعیلی اذعان کرد: تا پایان وقت امروز در جلسه ای نحوه و میزان کمک های مالی اداره کار در جلسه ای با حضور مسئول بسیج کارگری استان مشخص می شود.

,

برگزاری ازدواج آسان کارگری هم زمان با آغاز هفته کار و کارگر

, برگزاری ازدواج آسان کارگری هم زمان با آغاز هفته کار و کارگر, برگزاری ازدواج آسان کارگری هم زمان با آغاز هفته کار و کارگر,

وی یادآور شد: در نظر داشتیم برنامه پیوند فاطمی تحت عنوان ازدواج کارگری را در سطح ملی برگزار کنیم اما ستاد کرونا مجوز را صادر نکرد و امیدواریم بتوانیم این مراسم را در هفته کار و کارگر برگزار کنیم.

,

مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان تاکید کرد: در بازه زمانی کنونی هم یاری گر سپاه استان هستیم تا این برنامه به خوبی اجرا شود و در این راستا یه جامعه زنان استان کمک می کنیم.

,

اسماعیلی تصریح کرد: مقوله ازدواج نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد چرا که امروز در این رابطه تغییر فرهنگ صورت گرفته، بسیاری از جوانان با وجود داشتن همه امکانات برای ساختن یک زندگی مشترک تن به ازدواج نمی دهند و حاضر نیستند که مسئولیت یک زندگی را بپذیرند.

,

وی ادامه داد: از این رو لازم است که همه دست به دست یک دیگر داده و به ترویج ازدواج بپردازیم، یک  جامعه ای جوان و شاداب قطعا نسلی شکوفا و پویا در آینده تجربه خواهد کرد.

,

لازم به ذکر است هم زمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسم پیوند فاطمی با حضور ۴۰۰ زوج جوان در استان کرمان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه