اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در لرستان برپا می‌شود

نمایشگاه مدرسه انقلاب در لرستان برپا می‌شود
مسعودی زاده گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان لرستان برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده که حدود ۳۰ برنامه توسط بسیج دانش آموزی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در ۱۲ بهمن نواختن زنگ انقلاب و برگزاری جشن، فضاسازی مدارس و حوزه های بسیج دانش آموزی، برگزاری جلسه قرآن در فضای مجازی و غبار روبی گلزار شهدا بخشی از برنامه های دهه فجر است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه در این ایام تصریح کرد: در ایام دهه فجر نمایشگاه عکس، نقاشی و همچنین مسابقه مقاله نویسی با موضوع دهه فجر، تفسیر سوره فجر و حفظ جز ۳۰ قرآن به صورت مجازی برگزار می شود.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: با توجه به مصادف شدن دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) جشن ولادت بانوی بزرگ برگزار می شود که در صورت فراهم بودن شرایط به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و در غیر این صورت در فضای مجازی برگزار می شود.

,

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی خبر داد و گفت: مسابقات فرهنگی هنری با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت شهدای هسته ای و مدافع حرم به صورت مجازی برگزار می شود که دانش آموزان اقدام به تهیه کلیپ می کنند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حدود ۱۰ غرفه برپا می شود که شامل بیانیه گام دوم انقلاب، نسل آفتاب و بخش های دیگر است.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: سه تشکل بسیج دانش آموزی انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی در برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب همکاری دارند که تلاش شده تا این غرفه ها با خلاقیت دانش آموزان برپا شود که به صورت فضای مجازی و حقیقی اجرا می شود.

,

وی بیان کرد: برگزاری نشست های روشنگری با محوریت پاسخگویی به سوالات دانش آموزان با موضوع دستاوردهای انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی، اجرای برنامه های جانبی به آتش کشیدن پرچم آمریکا و سردادن شعار مرگ بر آمریکا به صورت مجازی و درصورت امکان حضوری برگزار می شود.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطرنشان کرد: تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری، اجرای سرود خیابانی فجر انقلاب و برگزاری هیئت اندیشه ورز استانی با محوریت برنامه های کنگره شهدای دانش آموزان استان از دیگر برنامه های دهه فجردر استان لرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه