اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از ۶۹۰۰ دستگاه ماینر در تهران

کشف بیش از ۶۹۰۰ دستگاه ماینر در تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسائی محل دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و کشف ۶۹۸۴ دستگاه ماینر، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "علی ولی پور گودرزی "رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: پرونده‌ای مبنی بر دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود، مردی با تاسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده سازی و بهره برداری ۶۹۸۴ دستگاه ماینر کرده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر ۸ جاده کرج شناسایی کنند.

با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به محل اعزام موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالا‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازدید و بازرسی از محل تعداد ۶۳۱۲ دستگاه ماینر نصب شده و تعداد ۶۷۲ دستگاه ماینر نیز آماده نصب در محل کشف گردید.

وی ابراز داشت: تا اخذ نظریه کارشناسان از سوی اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر)، شرکت فنی و مهندسی پلمب گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هیچ راه رایگان وبدون زحمتی برای کسب درآمد از این طریق وجود ندارد وکسب درآمد از طریق بیت کوین مستلزم زمان و پول برای خرید دستگاه و تجهیزات و البته کسب تجربه است و باتوجه به غیرقانونی بودن استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه‌های ماینر در ایران، این نوع کسب درآمد ممنوع اعلام شده است و بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر کسب درآمد بروند.

انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه