اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون دوومیدانی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی شد/ اهدای جوایز نقدی به جای روبالشتی به برترین های صحرانوردی!

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی شد/ اهدای جوایز نقدی به جای روبالشتی به برترین های صحرانوردی!
رییس فدراسیون دوومیدانی مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی طی حکمی دکتر سیداشکان اردیبهشت را بعنوان مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن این حکم آمده است:

,

احتراما ضمن آرزوی توفیق و با عنایت به تخصص، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی در امر ورزش، به موجب این ابلاغ بعنوان مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف ایزد منان و بهره‌مندی از تخصص و تعهد خویش در امر ورزش دوومیدانی موفق و سربلند باشید.

,

دکتر سیداشکان اردیبهشت سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی را نیز برعهده دارد.

,

 

,

*پرداخت جوایز نقدی به برترین های رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور

, *پرداخت جوایز نقدی به برترین های رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور, ,

پس از پایان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور، که طی روزهای ۳ و ۵ بهمن ماه به میزبانی چابهار برگزار شد، فدراسیون دوومیدانی به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا کرد.

,

به این ترتیب در هر دو بخش آقایان و بانوان به قهرمان 5 میلیون تومان، نایب قهرمان 3 میلیون و نفر سوم 2 میلیون تومان اهدا شد.

,

در بخش بانوان؛ پریسا عرب از سیستان و بلوچستان و سمیرا خداترس از خراسان رضوی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و پریچهر شاهی از تهران مدال برنز گرفت.

,

در بخش آقایان نیز؛ محمدجعفر مرادی از تهران و منصور بیات از البرز به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و مرتضی بیرانوند از لرستان سوم شد.

,

به گزارش دانا جوایز نقدی فدراسیون در حالی به نفرات برتر تعلق گرفت که پیش از این کمیته برگزاری مسابقات به برترین ها روبالشتی هدیه داده بود!

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه