اخبار داغ

مجللی: برگزاری مسابقات و لیگ قایقرانی انگیزه ورزشکاران را در این شرایط بالا می‌برد

مجللی: برگزاری مسابقات و لیگ قایقرانی انگیزه ورزشکاران را در این شرایط بالا می‌برد
مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان مسابقات لیگ را انگیزه خوبی برای ورزشکاران دانست و گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور لیگ رقابت خوبی برای بچه‌ها بود و این مسابقات خیلی خوب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدرایون قایقرانی، مهسا مجللی گفت: مسابقات قهرمانی کشور کمک بزرگی به ورزشکاران در شرایط کرونایی بود و بعد از آن شروع اردوها، تیم را نجات داد. در حال حاضر تیم دو اردو در بندر انزلی پشت سر گذاشته و از شرایط خوبی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بعد از دو اردویی که برگزار شد، لیگ به نظر من علاوه بر برگزاری خوب مسابقات و کمک به ارزیابی تیم بعد از تمریناتی که داشتیم، برای بچه ها انگیزه و فرصتی برای رقابت ایجاد کرد. این مسابقات تاثیر بسیار زیادی در عملکرد بچه‌ها دارد بخصوص در شرایط کرونایی که همه مسابقات و تقویم های ورزشی برهم خورده اند و بچه‌ها از کسب تجربه و مهک زدن خود در شرایط مسابقه‌ای محروم شده‌اند.

,

مربی تیم ملی آبهای‌آرام بانوان درباره ادامه تمرینات قایقرانان در اردو گفت: اردوهای پیش رو نیز به دلیل تعویق دوباره مسابقات دچار وقفه شده است اما ورزشکاران طبق برنامه در شهرستان‌های خود به تمرینات ادامه می‌دهند و اجازه از دست رفتن یک روز و یک جلسه تمرین هم نمی‌دهیم چرا که وقت زیادی تا مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک نداریم. چرا که در این مسابقات همه کشورهای با تمام قدرت برای کسب سهمیه المپیک حضور پیدا می‌کنند.

,

وی افزود: به زودی اردوهای تیم در مناطق گرم کشور برگزار می‌شود و بچه‌ها بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات در مناطق گرم به پیست دریاچه آزادی تهران برای آماده‌سازی نهایی می‌آیند تا به امید خدا حضوری پرقدرت در مسابقات تایلند داشته باشیم.

,

مجللی با اشاره به حاکم شدن شرایط کرونایی گفت: هیچ پیش‌بینی از نتیجه مسابقات نمی‌توان داشت چرا که مسابقه‌ای برگزار نشده و فرصت هیچ ارزیابی از رقبا نداشتیم اما همه کشورها مانند ما درگیر کرونا بودند و این شرایط برای آنها نیز بی‌تاثیر نبوده. اما خداروشکر که تیم به سطح خوبی از آمادگی رسیده و این موضوع امیدوار کننده است اما نمی‌توان درباره شانس کسب سهمیه صحبت کنیم.

,

انتهای پایم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه