اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان:

موکب ها ظرفیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوادث غیرمتقربه

موکب ها ظرفیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوادث غیرمتقربه
سرهنگ مجید دوهندو با بیان اینکه موکب های اربعین یک ظرفیت برای خدمات رسانی در حوادث غیرمتقربه هستند گفت: استقرار ۵موکب گیلان در زمان سیل، پخت رایگان نان در شهرهای گیلان در دوران شیوع کرونا و…شامل این خدمات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات کاری بزرگ و صدقه ای جاریه است و بنیان گذار آن شهید سردار قاسم سلیمانی است اظهار کرد: حاج قاسم در تشبیه ستاد عتبات عالیات گفته است؛ اگر بخواهم این ستاد را به یکی از مظاهر انقلاب تشبیه کنم به نحوی که غلو نکرده باشم بهترین تشبیه جبهه است که همه در آن وارد عمل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

دوهندو با بیان اینکه تا پیش از فروپاشی رژیم بعث عراق، زیارت عتبات عالیه در عراق به سهولت امکان پذیر نبود افزود: عراق به دلیل وجود مرقد امامان بزرگوار مرکز ثقل هدایت بشریت محسوب میشود که تا پیش از این بواسطه رژیم بعث عراق، شیعیان و دلباختگان به امامت و ولایت اجازه هیچگونه کاری در آنجا را نداشتند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان برعهده گرفتن پروژه های مختلف در کشور عراق یکی از ماموریت های راهبردی این ستاد است: مردم همواره پای اعتقادات خود از جان و مال خویش هزینه میکنند و با اعتقادات قلبی خود در پیشبرد پروژه ها همراهی میکنند.

,

وی تصریح کرد: از آنجایی که امامان معصومین تنها برای یک کشور نیستند و ملت ایران همواره در عبور شرایط سخت و آرزومندی های خود را از طریق توسل، توکل و تلاش حاصل می کنند، عده ای از متخصصین در سامرا، نجف و عراق از طریق کمک های مردمی مسئول انجام پروژه های اساسی هستند.

,

دوهندو با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت کشور و در سطح خرد استان برای جمع آوری نذورات حضرات معصومین بیان کرد: روشهای جمع آوری نذورات بصورت اختیاری و در نتیجه ارتباط قلبی است که به روشهای مختلف نظیر هدف گذاری برای پرداخت سالیانه ۵هزار تومان به تناسب جمعیت هراستان و نیز به هر شخص با هر مقدار کمک مالی که کرده باشد یک سند افتخار اهدا می شود.

,

وام بانک صادرات در کمک به عتبات عالیات، یک میلیون با بازپرداخت ۱۷هزار تومان

, وام بانک صادرات در کمک به عتبات عالیات، یک میلیون با بازپرداخت ۱۷هزار تومان,

وی با اشاره به طرح بنای نور که توسط بانک صادرات اجرا می شود گفت: با باز کردن حسابی به مبلغ ۱۰هزار تومان، وامی به مبلغ یک‌ تا ۴میلیون تومان، بدون ضامن و تنها از طریق پر کردن یک فرم، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی به حساب ستاد عتبات واریز می شود که بازپرداخت آن به مبلغ ۱۷هزار تومان است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان درباره گزارش عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان بیان کرد: امسال میزان مشارکت مردمی با وجود شیوع ویروس کرونا بسیار قابل توجه بوده است.

,

دوهندو با بیان اینکه استان گیلان دارای ۱۸موکب کاملا مردمی است ادامه داد: موکب ها بدنبال پیوند مردم با فرهنگ عاشورایی هستند، وظیفه این موکب ها در ایام اربعین از آستارا تا مرز خسروی و سپس از مرز خسروی تا خود کربلا، میزبانی از زائرین ایرانی و خارجی است.

,

موکب ها ظرفیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوادث غیرمتقربه

, موکب ها ظرفیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوادث غیرمتقربه,

وی با بیان اینکه موکب های اربعین یک ظرفیت برای خدمات رسانی در حوادث غیرمتقربه هستند گفت: استقرار ۵موکب گیلان در سیل های سال جاری، پخت رایگان نان در شهرهای گیلان در دوران شیوع کرونا و…شامل این خدمات هستند.

,

برای بازسازی حرم اهل بیت(ع) در عراق هیچ ارزی از کشور خارج نمیشود

, برای بازسازی حرم اهل بیت(ع) در عراق هیچ ارزی از کشور خارج نمیشود,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان تصریح کرد: در انجام پروژه های ستاد عتبات عالیات هیچ ارزی از کشور خارج نمی شود، تمام لزومات برای انجام پروژه ها در کشور عراق از طرق داخل کشور تهیه می شود و در نتیجه موجب رونق اقتصادی در کشور می شود‌.

,

وی درباره پروژه های در دست اقدام ستاد عتبات گیلان گفت: در حال حاضر استان گیلان در پروژه های بازسازی صحن عقیله بنی هاشم در کربلا، بازسازی گنبد سید الشهدا در کربلا و صحن حضرت فاطمه زهرا(س) نقش دارد.

,

دوهندو در پایان شماره حساب های ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان را بدین شرح عنوان کرد:
شماره حساب بانک ملی:
۰۱۰۶۰۶۹۷۹۷۰۰۰
شماره کارت:
۹۷۵۷_۹۹۰۴_۹۹۷۵_۶۰۳۷

,
,
,
,
,

شماره حساب بانک رسالت:
۱۰۱۱۱۱۵
شماره کارت:
۹۴۵۳_۱۱۱۸_۷۲۱۱_۵۰۴۱

,
,
,
,

شماره حساب بانک کوثر:
۴۳۳۰۴۱۱۱۰۱۱۰۰۴۳
شماره کارت:
۰۲۰۲_۰۰۰۰_۰۱۷۰_۵۰۵۸

,
,
,
,

شماره حساب بانک انصار:
۱_۷۸۱۰۴_۴۲_۲۹۱۰

,
,

شماره حساب بانک ملت:
۵۱۰۹۱۹۶۹۴۲

,
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه