اخبار داغ

در گفت و گو با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار عنوان شد؛

راه‌اندازی ۲۵ خانه امید و سه کارگاه اشتغالزایی در حاشیه سواحل مکران

راه‌اندازی ۲۵ خانه امید و سه کارگاه اشتغالزایی در حاشیه سواحل مکران
عبدالحمید نارویی از ایجاد سه کارگاه اشتغالزایی و راه‌اندازی ۲۵ خانه امید روستایی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای شهرستان و منطقه آزاد چابهار در نوار ساحلی مکران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید نارویی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: ۲ کارگاه جدید لوازم خانگی و تراش سنگ های قیمتی و همچنین کارگاه برق با تجهیزات اهدایی منطقه آزاد چابهار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی افزوده: کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار با همکاری و مساعدت منطقه آزاد انجام خواهد شد.
,
 
,
این مقام مسئول تصریح کرد: این ۲ کارگاه به همراه تجهیز کارگاه برق در مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار در دهه مبارک فجر با همکاری منطقه آزاد چابهار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: در حال پیگیری اجرای تفاهم نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و منطقه آزاد چابهار به ویژه مرکز بین المللی مهارت هستیم.
,
 
,
ناروئی اذعان کرد: در حاضر بر اساس تفاهم نامه چند دوره برای سکونتگاه های غیر رسمی در حاشیه شهر چابهار برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه این کارگاه ها نقش بسزایی در اشتغالزایی بانوان این سکونتگاه ها دارد گفت: ایجاد دوره های مهارتی صنایع توسط منطقه آزاد جهت تربیت نیروی انسانی ماهر ضروری است که امیدواریم بانوان با گذراندن این مهارت ها به این امر مهم دست پیدا کنند.
,
 
,
رئیس مرکز فنی و حرفه ای چابهار از راه اندازی خانه های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد و افزود: با همکاری این دو ارگان ما امیدواریم بتوانیم با ایجاد این خانه ها آموزش های مهارتی مورد نیاز این روستائیان را در اختیارشان قرار دهیم.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: بزودی نشستی با صنایع و اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی منطقه آزاد چابهار برگزار و در این نشست نیازهای مهارتی این صنایع شناسایی و الویت بندی خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه