اخبار داغ

در گفتگو با قوی‌ترین زن جهان مطرح شد؛

مهاجرت شاید؛ اما کنار گذاشتن حجاب هرگز

مهاجرت شاید؛ اما کنار گذاشتن حجاب هرگز
گیتی موسوی گفت: توانستم رکورد تازه‌ای را در زمینه اسکات نشسته در سطح ملی و جهانی با وزن ۲۷۵ کیلوگرم به مدت زمان یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه با حضور مسئولان ملی و استانی به ثبت برسانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، گیتی موسوی بانوی تبریزی رکورددار جهانی کشیدن تریلر و اسکات نشسته در گفتگو با رسانه ها در پاسخ به سوالات این پایگاه خبری اظهار داشت: رکورد جدیدم در اسکات نشسته را به افتخار سردار سلیمانی ثبت کردم و در لحظه‌ای که رکورد را ثبت می‌کردم فقط به سردار شهید سلیمانی فکر می‌کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی افزود: : همه ما امنیت خود را مدیون سردار شهید سلیمانی هستیم، اگر ایشان در عراق و سوریه با داعش نمی‌جنگید، داعش الان در کشور ما بود.

,

موسوی در مورد اولین رکورد جهانی خود گفت: اولین ثبت رکوردم مربوط به ۱۱ فروردین سال ۹۸ بود که یک تریلی به وزن ۱۲ تن و ۲۷۰ کیلوگرم را کشیدم که ۱۰ روز بعد از اولین ثبت این رکورد، خبرگزاری روسیه و درخواست ثبت این رکورد جلو دوربین‌ها داشتند که قبول کردم و اتفاقا آن‌جا ۱۱۰ کیلو هم بیشتر کشیدم، یعنی ۱۲ تن و ۳۸۰ کیلو گرم.

,

قوی ترین بانوی ورزشکار تبریزی با اعلام اینکه نزدیک ۱۰ سال بدن‌سازی کار می‌کنم، افزود: در این رشته ورزشکار علاوه براین که می‌تواند قدرت بدنی‌ خود را بالا ببرد، سرعت و استقامتش هم بالا می‌رود.

,

وی در مورد فوت پدر خود قبل از ثبت رکورد دوم گفت: پدرم همیشه پیگیر کارهایم بود و منتظر بود که روز ثبت رکورد اسکات نشسته‌ام هم فرا برسد و کنارم باشد که متاسفانه روز قبل از ثبت رکورد ایست قلبی کرد.

,

موسوی در مورد رکورد جدید خود گفت: این حرکت از رکورد تریلی‌ام سخت‌تر بود علت اجرای دقیق مهارتم این بود که من مطمئن بودم بر کراس‌ترینینگ مسلط شدم و استقامت بدنم بالا آمده و با قاطعیت گفتم که می‌توانم این حرکت را انجام دهم. حرکتی انجام دادم که حالا حالاها کسی نتواند انجام دهد.

,

بانوی رکورد دار جهانی بیان کرد: از خداوند می خواهم اگر روزی افتخاراتم‌ باعث بی آبرویم شود جلویم را بگیرد و دیگر نگذارد پیشرفت کنم.

,

وی در مورد لزوم حمایت از خود توسط مسئولین نیز گفت: اگر در ایران و شهر خودم حمایتم نکنند قطعا به کشور های دیگر می روم تا در آنجا حمایتم کنند و اگر قرار باشد روزی مهاجرت کنم به عنوان نماد ایرانی و با حجاب ایرانی خواهم رفت. 

موسوی در پایان گفت: به لطف خداوند رکورد جهانی بعدی خود را در روز ۲۹ بهمن به ثبت می رسانم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه