اخبار داغ

دست یحیی خالی است

درخشان: باید به داشته ها و جوانان اعتماد کنیم/ به هیات مدیره می آیند تا اسمی برای خودشان در نظر بگیرند

درخشان: باید به داشته ها و جوانان اعتماد کنیم/ به هیات مدیره می آیند تا اسمی برای خودشان در نظر بگیرند
پیشکسوت و مربی فوتبال گفت: متأسفانه در هیات مدیره افرادی می آیند که خیلی آشنایی با فوتبال ندارند و حضورشان در آن جایگاه برای این است که اسمی برای خودشان در نظر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید درخشان پیشکسوت و مربی فوتبال، در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی امروز مقابل آلومینیوم اظهار داشت: طبیعی است که نبودن بازیکنان کلیدی و تأثیرگذار برای تیم اصلی خیلی سخت می شود. به خصوص در خط دفاعی که دو بازیکن بسیار خوب را در آن منطقه ندارد و در زمین حریف بازی می کند؛ حریفی که انگیزه های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد تا از این تیم امتیاز بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این یک واقعیت است و یحیی گل محمدی باید بپذیرد که اکنون در خط دفاعی دستش خالی است و بازیکنان حساس و مهمش را از دست داده. او باید تدابیری برای این بازی درنظر بگیرد.

,

درخشان در گفتگو با رادیو ورزش اضافه کرد: در هر صورت این موجودیت کار یحیی است و باید امروز را با بازیکنان در اختیار سپری کند. طبیعتا کار خیلی خیلی سخت می شود، به این دلیل که در خط دفاعی باید بازیکنانی را قرار دهد که کمترین اشتباه را کنند و به تیم یاری برسانند. بعضی وقت ها باید به داشته ها و جوانان اعتماد کنیم. من فکر می کنم بیشتر مواقع جوانان جواب اعتماد مربی را داده اند. این تیم بازیکنی مثل انصاری را دارد که در آن پست بازی کرده و جای نگرانی اش کمتر است. این نهایت کار یحیی است.

,

وی درباره آمدن افراد غیر متخصص به هیأت مدیره پرسپولیس، اتفاقی که دیروز هم رخ داد، اظهار داشت: ما بارها درباره این مسئله صحبت کرده ایم که افرادی در فوتبال حضور پیدا کنند که تخصصی داشته باشند. تشکیل هیأت مدیره برای این است که بتواند مشکلات پرسپولیس را حل کند؛ منابع مالی تیم را مدیریت کند؛ نظرات خوبی در راستای تیم سازی بدهد؛ راهکارهایی برای آینده بگذارد و در نوع جذب بازیکنان خوب کمک کند. متأسفانه ما هر دوره می بینیم افرادی می آیند که خیلی آشنایی با فوتبال ندارند و حضورشان در آن جایگاه برای این است که اسمی برای خودشان در نظر بگیرند. این اتفاق خوب نیست. انتخابات در این وضعیت برای هیأت مدیره اصلاً انتخابات خوبی نیست. بارها صدماتش را دیده ایم و هیچ اتفاقی از طرف این آقایان حاصلی نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه