اخبار داغ

بخشدار مرکزی راز و جرگلان خبر داد؛

صدور مجوز ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در بخش مرکزی راز و جرگلان

صدور مجوز ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در بخش مرکزی راز و جرگلان
علی مقیمی از صدور ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در این بخش خبر داد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد محلی (سمن‌ها) به عنوان نمود مشارکت مردم، تحقق اهداف توسعه پایدار را هموار می‌سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مقیمی، بخشدار بخش مرکزی شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهارکرد: بخشداری مرکزی شهرستان رازوجرگلان در راستای افزایش مشارکت مردم در مدیریت امور جاری روستاها در امور خیریه، حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، فعالیت‌های زیست محیطی و ... اقدام به صدور اجازه نامه برای راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد محلی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود: با توجه به وجود ظرفیت ارزشمند و بالای روستاییان بخش مرکزی در زمینه مشارکت فعالانه که بهره‌گیری از آن در سرعت و کیفیت توسعه و عمران روستا موثر خواهد بود با درخواست‌های تاسیس سمن‌ها موافقت شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان رازوجرگلان اضافه کرد: با تایید بخشداری از ابتدای سال جاری برای ۲۳ سمن اجازه نامه فعالیت در حوزه های مختلف در بخش مرکزی رازوجرگلان صادر شد.

,
,
,

مقیمی با اشاره به اینکه در گذشته این بخش هیچ سمن مردم نهادی نداشته است، گفت: تمام این سمن‌های ثبت شده در همین یک سال اخیر شروع به کار کرده و امید است فعالیت این تشکل ها در توسعه و آبادانی روستا موثر واقع شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه