اخبار داغ

سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی ۴ شهید استان یزد:

جلد اول ویژه نامه کنگره شهدا روز اجلاسیه منتشر می شود

جلد اول ویژه نامه کنگره شهدا روز اجلاسیه منتشر می شود
مهرابی سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی ۴ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: ویژه نامه کنگره شهدا با عنوان حسن یوسف در دو جلد طراحی و منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عالیه مهرابی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به تهیه و تنظیم ویژه نامه این کنگره با عنوان حسن یوسف در دو جلد، گفت: در جلد اول این ویژه نامه گزارش تمامی فعالیت های کمیته های کنگره کنگره شهدا ثبت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه ثبت و مستند کردن فعالیت های ارزشمند کنگره شهدا برای دوره های بعدی کنگره در استان و استان های دیگر مفید خواهد بود، افرود: متاسفانه در کنگره های پیشین مستندی از فعالیت های ارزشمندی که انجام شده است موجود نیست.

,

سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: در جلد اول ویژه نامه علاوه بر فعالیت های کمیته های ۲۲ گانه کنگره شهدا پرتره سیاه قلم ۱۴ سردار استان، ۱۴ اثر خوشنویسی از وصیت نامه شهدا و ... چاپ می شود.

,

مهرابی خاطرنشان کرد: در جلد دوم ویژه نامه حسن یوسف نیز دستاورد های کنگره شهدای استان و تولیدات هنری جشنواره مجازی اوج هنر متتشر می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه