اخبار داغ

از مسابقه ترسی ندارم

نجاتی: کرونا هم مانع آماده سازی من نشد/ فقط به کسب مدال در توکیو فکر می کنم

نجاتی: کرونا هم مانع آماده سازی من نشد/ فقط به کسب مدال در توکیو فکر می کنم
فرنگی کار وزن 60 کیلوگرم گفت: درگیری با ویروس کرونا، مانعی برای آماده سازی من به جهت حضور در رقابت های لیگ و اردوهای تیم های ملی نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 60 کیلوگرم درباره شرایط این روزهایش اظهار داشت: همانطور که می دانید چند ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شدم، اما پس از بهبودی این بیماری مانعی برای آماده سازی من نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پس از بهبودی از این بیماری خطرناک و در شرایطی که در از لحاظ جسمانی به شرایط ایده آل نرسیده بودم، با توجه به قراردادی که داشتم در رقابت های لیگ حضور یافتم، اما خدا را شکر در حال حاضر وضعیتم بسیار خوب است و از لحاظ بدنی و وزنی نیز مشکل خاصی ندارم.

,

نجاتی تصریح کرد: مرحله سوم اردوی آماده سازی خود را از روز شنبه آغاز کرده ایم و تمرینات در شرایط المپیکی است و فشار بالایی دارد چراکه باید در این مدت زمان کم به نهایت آمادگی برسیم.

,

وی اظهار داشت: پس از کسب مدال برنز جهان و سهمیه المپیک، انگیزه ام برای حضور در این بازی ها خیلی بالا است و فقط به کسب مدال در توکیو فکر می کنم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را انجام داده و از هر حریفی نیز گذر خواهم کرد.

,

نجاتی در مورد اعزامش به تورنمنت های بین المللی نیز گفت: تابع تصمیم کادر فنی هستم و اگر صلاح بدانند در مسابقات بین المللی شرکت می کنم اما فکر می کنم که برای آمادگی هرچه بیشتر باید رقابت کرد.

,

وی در مورد حریفان احتمالی اش در المپیک توکیو گفت: در وزن 60 کیلوگرم حریفان خارجی خوبی دارم ضمن اینکه در المپیک هیچ چیز معلوم نیست و شاید یک کشتی گیر کمتر شناخته شده از یک کشور عملکرد خوبی داشته باشد.

,

نجاتی با بیان اینکه از شرایط اردویی و امکاناتی که فدراسیون برایمان ایجاد کرده راضی هستیم گفت: از اینکه محمد بنا بعنوان بهترین مربی دنیا با ما کار می کند خوشحالم چراکه 3 طلای کشتی فرنگی ما در المپیک با سرمربیگری وی بدست آمده است.

,

ملی پوش تیم کشتی فرنگی با بیان اینکه تنها کارم فعلا کشتی گرفتن است و شغل و درآمدی ندارم، اظهار داشت: فقط لیگ کمی به ما کمک کرده است اما دغدغه ی مالی برای همه ی ورزشکاران است چراکه یا باید کار کنند یا تمرین و برای ما که تمام وقت در اردوهای تیم های ملی هستیم باید شرایطی درنظر گرفته شود تا بتوانیم از لحاظ مالی نیز تأمین باشیم.

,

وی در پایان گفت: این فرصت بدست آمده را به هیچ وجه از دست نمی دهم و به بهترین نحو از آن استفاده خواهم کرد و انشاءاله که با دعای خیر مردم در بازی های المپیک افتخارآفرین باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه