اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

کمبود اعتبار علت اصلی تأخیر در پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه/ بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه نیاز است

کمبود اعتبار علت اصلی تأخیر در پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه/ بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه نیاز است
معصومه خونسار کمبود اعتبار را علت اصلی تاخیر در پروژه کتابخانه مرکزی استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد و در صورت تامین این میزان، پروژه دو ساله تحویل داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه خونسار در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اهمیت ساخت کتابخانه مرکزی برای کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه امسال برای این پروژه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از طرف فرمانداری در نظر گرفته شده است که بعید میدانم تخصیص آن به صورت صددرصد باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود: طی ۲ سال گذشته بین ۳.۵ تا ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شد که با همین اعتبار توانستیم پیشرفت پروژه را از ۳۰ درصد به ۶۰ درصد برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولین هر چه سریعتر همت کنند و اعتباری برای این پروژه لحاظ کنند تا از این محرومیت نداشتن کتابخانه مرکزی خارج شویم.

خونسار کمبود اعتبار را علت اصلی تاخیر در این پروژه عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد و در صورت تامین این میزان، پروژه دو ساله تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه تعداد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه را ۸۸ باب اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۳ کتابخانه عمومی شهری و ۲۲ واحد کتابخانه عمومی روستایی و ۳ واحد کتابخانه‌ سیار هستند.

کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب دارند

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، تعداد کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد اعلام کرد.

خونسار گفت: در این شرایط که استان در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد کتابخانه ها فعال هستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی از صبح تا ساعت ۱۷.۳۰ بعدازظهر فعالیت می کنند.

وی همچنین به پویش هایی که در زمان شیوع کرونا از طرف نهاد کتابخانه ها انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: پویش "معرفی کتاب"، پویش "نقاشی کرونا را شکست می دهیم" و "کرمانشاه کتاب می خواند" طی این مدت انجام شد.

خونسار خاطر نشان کرد: در بخش "نقاشی کرونا را شکست می دهیم" که یک پویش کشوری بود ما برگزیده هم داشتیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بحث جشنواره کتابخوانی رضوی نیز حدود ۳۰ هزار نفر شرکت کننده داشتیم که نشان می دهد اگرچه در شرایط قرمز کرونا، کتابخانه های ما تعطیل بودند اما فعالیت های خوبی در فضای مجازی شکل گرفت و سنگر کتابداری تعطیل نشد و این فضا را به یک فرصت تبدیل کردیم و فعالیت های خوبی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب دارند, کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب دارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه