اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش باشد/ راهپیمایی خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن

برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش باشد/ راهپیمایی خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن
ساقی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش باشد گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری برای ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر، بعدازظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر که در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تعدد برنامه‌ها در دهه فجر به لحاظ شکلی کمتر خواهد بود ولی به لحاظ کیفی باید بهتر از سال گذشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی از جمله دهه فجر و ۲۲ بهمن متعلق به قشر و جریان سیاسی خاصی نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی و عرصه‌های مختلف بعد از جنگ تحمیلی همه اقشار پای‌کار آمدند و در مناسبت‌ها نباید نگاه جریانی و مصادره‌ای داشته باشیم.

,

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید امیدبخش باشد، به‌اندازه کافی اخبار منفی در طول سال منتشر می‌شود و در دهه فجر و مناسبت‌های ملی باید اخبار امیدبخش به مردم منتقل شود، تصریح کرد: اقشار مختلف، احزاب سیاسی، نهادهای فرهنگی، سمن‌ها و فعالین اقتصادی باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به‌عنوان اقشار مردمی پای‌کار باشند.

,

وی با اشاره به اینکه تجربه برگزاری هفته دولت را باتوجه‌به شرایط کرونایی را داریم و برنامه‌های دهه فجر نیز باید با همین شرایط برگزار شود، اذعان کرد: "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" شعار محوری دهه فجر است و مدیران ایده و ابتکارات جدید خود برای برگزاری افتتاحیه‌ها را به دبیرخانه شهرستان ارسال کنند.

,

ساقی با بیان اینکه راهپیمایی خودرویی و موتوری برای ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی خواهد شد، عنوان کرد: مدیران باید اقدامات و پروژه‌های خود را از طریق رسانه‌های برای مردم تشریح کنند و تور خبری در طول دهه برای اطلاع‌رسانی این پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه جذابیت در اجرای برنامه‌ها و تکراری نبودن آنها باید مدنظر قرار گیرد، تشریح کرد: ثبات و تقویت شرایط امنیتی، بهبود معیشت مردم، مبارزه و پیشگیری کرونا و انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا تا پایان دولت ۴ اولویت تعریف شده است که باید مسئولان در کنار موضوعات دیگر پیگیر این موضوعات باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه