اخبار داغ

میلیچ باید حفظ شود؛

اکبری: تیمی که تاکتیک دارد، «داد و فریاد» نمی‌کند/ استقلال از داوری ضربه نخورد، کادرفنی حواشی را مدیریت کند!

اکبری: تیمی که تاکتیک دارد، «داد و فریاد» نمی‌کند/ استقلال از داوری ضربه نخورد، کادرفنی حواشی را مدیریت کند!
پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به برخی حاشیه های ایجاد شده پیرامون تیم استقلال گفت: تیمی که برنامه و تاکتیک داشته باشد، نیازی به دعوا و داد ندارد!
[

یدالله اکبری، بازیکن پیشین تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شکست آبی‌ها در دیدار با تیم سایپا اظهار داشت: نمایش تیم استقلال در حد نام این باشگاه نبود و اصلاً چیزی برای ارائه نداشتیم. نمی‌دانم چطور ممکن است که به تراکتور 3 گل بزنیم و از تیم جوان و بی‌تجربه سایپا ببازیم. باید توسط حاج محمود فکری به حال این تیم شود، تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید محکم‌تر بازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیشکسوت آبی‌ها درباره اعتراضات پیاپی سرمربی تیم استقلال به داوری گفت: در بازی با سایپا که داوری اصلاً تاثیری در شکست استقلال نداشت. مشکل تیم عدم ثبات و عدم پیشرفت است و باید این ضعف‌ها پوشش داده شود، نه این‌که به چیزهای دیگر ایراد گرفت.

,

وی در ادامه افزود: من به این تیم خیلی امیدوار بودم اما نمایش استقلال بی‌ثبات است. فعلاً صدرنشین هستیم ولی باید مشکلات تیم برطرف شود.

,

, ,

اکبری در خصوص ایجاد تنش کادرفنی استقلال در کناره‌های زمین بیان کرد: قبلاً چنین رفتارهایی وجود نداشت اما الان زیاد شده. این جنجال‌ها و تنش‌ها فقط تمرکز تیم خودمان را برهم می‌زند و باعث می‌شود که بچه‌ها عصبی شوند. آرامش در رختکن و زمین یک فاکتور مهم بوده که برای ارتباط مثمرثمر بین بازیکنان و مربی اهمیت زیادی دارد.

,

او همچنین عنوان کرد: تیمی که برنامه و تاکتیک داشته باشد، نیازی به دعوا و داد ندارد! قدرت استقلال طی سال‌های اخیر از دست رفته و از آن تیمی که در بدو ورود به زمین 2 بر صفر از حریف‌اش جلو بود خبری نیست. استقلال آن فشار دقایق ابتدایی را از دست داده و نمی‌تواند در همان شروع کار برتری‌اش را القا کند.

,

یدالله اکبری در مورد تقویت مهره‌های تیم استقلال در نیم‌فصل تاکید داشت: بازیکنان خوبی در استقلال بازی می‌کنند اما بی‌حال هستند و نمی‌دانم چرا. استقلال که دیگر نباید به تیم‌های جوان و بی‌تجربه‌ای مثل سایپا ببازد.

,

, ,

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران به مسئله حواشی کادرفنی تیم استقلال نیز اشاره داشت و تصریح کرد: کادرفنی تیم استقلال باید جوری کار کند که نتیجه بگیرد، چون هوادار نتیجه می‌خواهد. حاشیه‌ها را باید دور بریزند و هرکسی کار خودش را بکند. هر کدام از اعضای کادرفنی تیم استقلال وظیفه‌ای دارند و نباید در کار هم‌دیگر دخالت کنند. همه اعضای کادرفنی از خانواده استقلال هستند و باید مانند کادرفنی پرسپولیس، حواشی را مدیریت کنند.

,

بازیکن پیشین تیم استقلال اذعان داشت: عدم شرکت حداکثری بازیکنان استقلال در حملات باعث شده تا این تیم کم گل بزند. برتری عددی یک نکته مهم در گلزنی است و تیم باید برای پیروزی حریص باشد، نه این‌که جوری بازی کنند انگار ضعف بدنی دارند. استقلال برای قهرمانی نباید اشباع شود و باید هر لحظه برای برد شوق بیش‌تری وجود داشته باشد.

,

اکبری نهایتاً درباره خروج هرویه میلیچ از تیم استقلال گفت: همه باید تلاش کنند تا حاشیه‌ها از تیم دور شود و این موضوع هم برخاسته از حاشیه‌هاست. میلیچ خیلی خوب کار کرده و کیفیت خوبی هم دارد، باید او حفظ شود چرا که امسال بهترین سال برای قهرمانی‌ست و فکری باید تمام توانش را خرج کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه