اخبار داغ

رئیس اداره صَمت شهرستان:

۳۲۴ مورد بازرسی از واحدهای آرد و نان سرپل ذهاب صورت گرفت/ شناسایی ۱۶ مورد تخلف

۳۲۴ مورد بازرسی از واحدهای آرد و نان سرپل ذهاب صورت گرفت/ شناسایی ۱۶ مورد تخلف
یوسف نظری گفت: طی چهار ماه گذشته تعداد ۳۲۴ مورد بازرسی در حوزه نان و آرد شهرستان سرپل ذهاب صورت گرفته و ۱۶ مورد تخلف شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: طی چهار ماه گذشته در شهرستان تعداد ۲ هزار و ۱۲۵ از اصناف مختلف شهرستان بازدید صورت گرفته که از این مجموع ۱۱۲ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است. 

وی افزود: تخلفات کشف شده ۱۳۸ مورد بوده، ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۳۶میلیون و ۱۸۷ هزار تومان است.  

رئیس اداره صَمت شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: تعداد ۶۲ مورد گشت های مشترک طی چهار ماهه گذشته، توسط بازرسان متشکل از اداره غله، بهداشت و درمان، تعزیرات،جهاد کشاورزی، اتاق اصناف اماکن عمومی، دامپزشکی و اتحادیه خبازان و سایر ادارات مرتبط در سطح شهرستان انجام شده و به تعداد ۷۶ گزارش مردمی طی سامانه خبری ۱۲۴ رسیدگی شده است.

نظری به حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: تعداد ۳۲۴ مورد بازرسی صورت گرفته و ۱۶ مورد تخلف شناسایی شده است.

رئیس اداره صَمت سرپلذهاب گفت: ۳۱ مورد تخلف در سطح نانوایی شناسایی شده و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۶ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان می باشد.

وی در ادامه به وضعیت بازار اشاره کرد و گفت: از یکصد اقلام اساسی در بازار، ۹ قلم کالای اساسی کاهش قیمت داشته، که از این مجموع ۵ مورد مصرفی، ۴ مورد سرمایه ای بوده است.

نظری تصریح کرد: ۳۵ کالا بین صفر و ۵ درصد افزایش قیمت داشته که ۱۵ مورد کالا مصرفی، ۱۰ مورد سرمایه ای  و ۶۶ قلم افزایش قیمت بالای ۵ درصد بوده است که حدود ۴۵ مورد مصرفی، ۲۱مورد سرمایه ای بودند.

وی عنوان کرد: عمده کالا مصرفی افزایش قیمت در نوع کالای مصرفی برنج داخلی، وارداتی، حبوبات، میوه(سیب و پرتقال،) سیب زمینی، خرما، گوشت گوساله و تخم مرغ و کالاهای سرمایه، کاغذچاپ، میلگرد، گچ سفید بوده است.

رئیس اداره صَمت شهرستان سرپل ذهاب در ادامه به توزیع اقلام اساسی ۵ تن روغن، ۱۲۸ حلب روغن نباتی در روز گذشته در سطح بازار اشاره کرد و گفت: یادآور می شود که در آذرماه گذشته۲۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج و ۴۵ تن شکر و ۹ تن روغن نباتی در بازار توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه